رییس اداره امور شعب بانک ملی استان آذربایجان شرقی گفت: این مرکز با جذب 65 هزار نفر عضو در کانون جوانه ها رتبه نخست کشور را از آن خود کرده است.

آذربایجان شرقی رتبه نخست جذب کودکان در کانون جوانه های بانک ملی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حسن سعیدی اصل افزود: در حال حاضر 20 درصد رسوب مالی حاصل از این طرح در کل کشور با رقمی نزدیک به 150 میلیارد ریال متعلق به آذربایجان شرقی می باشد.

سعیدی تصریح کرد: فاصله استان آذربایجان شرقی به عنوان استان نخست در طرح جوانه های بانک ملی با استان دوم، بیش از 12 هزار نفر است و در این میان استان تهران به عنوان پایتخت کشور حتی در میان 4 رتبه نخست هم به چشم نمی خورد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 هزار حساب در کانون جوانه های کل کشور گشوده شده که از میان 65 هزار حساب آن متعلق به بانک ملی استان آذربایجان شرقی است.

وی با اشاره به این که ایام تابستان که مدارس تعطیل بود هم آذربایجان شرقی فعالیت خوبی در زمینه این طرح داشته، تصریح کرد: تنها در ماه مرداد 5 هزار کاربر به جمع کانون جوانه های بانک ملی اضافه شده است.

گفتنی است :کانون جوانه های بانک ملی از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرد. در 5-6 ماه اول فعالیت خود، آذربایجان شرقی با 1200 نفر عضو دارای رتبه 17 در سطح کشور بود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.