اردوی آمادگی تیم ملی بانوان والیبال نشسته زیر 25 سال از فردا در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مریم ایرانمنش، مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان زیر 25 سال گفت: شانزده والیبالیست جوان که از جشنواره مهر رضوی استعدادیابی و شناسایی شدند، وارد این اردو شدند.

وی افزود: از بین این افراد، 5 نفر دارای تجربه پوشیدن پیراهن ملی در مسابقاتی مانند پاراآسیایی اینچئون بوده اند و بقیه سابقه ی حرفه ای ندارند.

ایرانمنش گفت: جشنواره مهر رضوی، این فرصت را فراهم آورد تا بتوانیم چهره های جدیدی را شناسایی و جذب کنیم. بر این اساس، بهترین نفرات از لحاظ تکنیک، استعداد و فیزیک مناسبی که داشتند، انتخاب شدند و در اردویی که برای انسجام و هماهنگی بین این ورزشکاران در نظر گرفته شده است، حضور می یابند. که در نهایت خروجی این تمرینات و اردوها به پشتوانه سازی برای تیم ملی بانوان منجر می شود.

مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: تمرکز ما در این تمرینات بیشتر بر روی اصول تکنیک های پایه و کامل کردن حرکات است و تلاش می کنیم انسجام اولیه را بین بازیکنان به وجود آوریم.
ایرانمنش افزود: حضور فرید صائبی به عنوان مدیر فنی، که سابقه ی زیادی در تیم ملی آقایان دارند، برای تیم سودمند است و با استفاده از راهنمایی ها و تجربیات وی می توانیم برنامه تمرینی خوبی را طراحی و اجرا کنیم.

وی ادامه داد : بتول خلیلزاده، فاطمه جهانی، کریمه شیری از کرمان ، زینب ملکی از اصفهان ، زهرا نجاتیفر، فهیمه فداء، مریم احمدی  از همدان ، سمانه قنبرزاده، شیرین دادخواه و زهره هنرمند از خراسان رضوی ، مهری فلاحی، سارا نمازی و غزل الفت عباسی از گیلان ، فرزانه حیدری  از هرمزگا ن، معصومه شجراتی  از خوزستان ، مریم خدابخشی  از استان مرکزی اعضای دعوت شده به تیم ملی هستند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی زیر 25 سال والیبال نشسته بانوان، از 25 تا 30 شهریور زیر نظر فرید صائبی  مدیر فنی ، مریم ایرانمنش  مربی و بتول مهرانپور  کمک مربی  انجام می شود و سرپرستی اردو نیز بر عهده لیلی توکلی است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، تیم ، ملی ، والیبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.