ساری؛

تكميل طرح تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتی چمستان

طرح تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتی چمستان با هزينه 15 ميليارد ريالی تكميل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، در بازديد از شهرك صنعتی چمستان نور و در جمع صنعتگران و توليدكنندگان مستقر در اين شهرك گفت : شهرك صنعتی چمستان نور جزء شهركهای صنعتی خوب و اولويت دار استان بوده و واحدهای توليدی بسيار خوبی در اين شهرك مستقر هستند .

سيد مصطفی موسوی با اشاره به اقدامات زيست محيطی صورت گرفته در شهركها و نواحی صنعتي استان افزود:طرح تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتی چمستان نور با سرمايه گذاری بيش از 15 ميليارد ريال اجرا شده و بازسازی و نوسازی مدول اول و ايجاد مدول دوم اين تصفيه خانه به اتمام رسيده است .

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: تعيين تكليف واحدهای راكد و غيرفعال در دستور كار قرار دارد و با توجه به موقعيت شهرك صنعتی چمستان ، واحدهايی كه در سنوات گذشته ، زمين در اختيار گرفتند و به هر دليلی نتوانستند به بهره برداری برسند ، بعد از بررسی پرونده ، قرارداد آنان فسخ و زمين در اختيار واحدهای دارای اهليت سرمايه گذاری قرار خواهد گرفت .

سيد مصطفی موسوی افزود: حل مشكل اوقافی زمين شهرك صنعتی چمستان در دستور كار قرار دارد و با برگزاری جلسات متعدد با ادارات اوقاف ، منابع طبيعی و فرمانداری ، مقرر شد با معرفی زمين معوض و انجام كارشناسی ، تهاتر زمين شهرك و زمين معوض انجام پذيرد كه با انجام اين كار مشكل سند واحدهای توليدی برطرف می شود .

به گفته وی : مهمترين مشكل واحدهای توليدی و صنعتی استان ، بحث عدم نقدينگی و سرمايه در گردش است كه با مساعدت بانكها می توان به توليد كمك كرد .

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تکمیل ، طرح ، تصفیه ، خانه ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.