وقتی یک مادر عکاسی می‌کند و فضای خانه را در کارهایش‌ به زیبایی تصویر می‌کند.

شفق کلهر هنرمند عکاس در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «بودن در میان قاب» عنوان اولین نمایشگاه انفرادی است که 28 اثر در آن ارائه شده است.

وی افزود: 20 فریم در کادر مربع و 8 اثر در کادر مستطیلی اجرا شده‌اند و تمام کارها در قالب خودنگاری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مستند زندگی خودم را به تصویر کشیده‌ام، از زمانی که مادر شدم به ناچار بیشتر ساعات روز را در منزل سپری می‌کردم و تصمیم گرفتم از آن یک فرصت ساخته و از فضای خانه عکس بگیرم. خوشبختانه این عکس‌ها پس از پخش در اینستاگرام با جلب رضایت مخاطبان روبرو شد و از این رو تصمیم گرفتم کارهایم را تحت یک مجموعه منسجم درآورم.

وی اظهار کرد: بازخورد خوبی که از مخاطبان عام و به ویژه نظرات مثبت و گاه نقادانه اساتید این رشته بسیار برایم حائز اهمیت بود و سبب شد شیوه «خودنگاری» را پیش گرفته و آن را جلو ببرم.

 کلهر اظهار داشت: بعد اقتصادی نمایشگاه مد نظرم نبود و جنبه فروش را در نظر نگرفتم. فقط تمرکزم به نمایش درآمدن کارها بود که خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام با این شیوه جدید که مختص خود من است، نظر مخاطب را جلب کنم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 30 شهریور در نگارخانه آرته واقع در ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت میزبان علاقه‌مندان به  هنر عکاسی است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار