رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به بستری بودن تنها شش تن از زائران ایرانی حادثه دیده اشاره کرد و گفت: تمامی مصدومان در این بیمارستانها قبل از آغاز ایام تشریق مرخص می شوند.

ترخیص تمامی مصدومان قبل از آغاز ایام تشریق/ تنها شش نفر از مصدومان ایرانی در بیمارستانهای سعودی و هلال احمر بستری هستندعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص اخرین وضعیت  حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام اظهار داشت‌: یکی از سه مصدوم حادثه ، شناسایی و به خانواده‌ آنها اطلاع داده شده و به این ترتیب شمار فوتی‌های حادثه سقوط جرثقیل در مسجد الحرام به 11 تن رسیده است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب مصدومان بستری شده در بیمارستانهای هلال احمر و سعودی گفت: در حال حاضر سه تن از هموطنان حادثه دیده در بیمارستان سعودی بستری هستند و سه نفر نیز در بیمارستان هلال احمر تحت مراقبت و درمان بوده  که حال عمومی این حادثه دیدگان مطلوب است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان یا اینکه دو تن از مصدومان بستری طی امروز و فردا از بیمارستان مرخص می شوند افزود: مابقی مصدومان بستری شده در بیمارستان نیز تا قبل از آغاز ایام تشریق از بیمارستان مرخص می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار