مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید 170دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی مدارس در سنندج ساماندهی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد زاهد مرغوبی گفت: این سازمان در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها برنامه ریزی لازم را در راستای ساماندهی سرویس مدارس و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام داده است.

وی با اشاره به اختصاص 170 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی مدارس در سالجاری افزود: 33 دستگاه اتوبوس و 137 دستگاه مینی بوس در قالب 14 شرکت خصوصی تحت نظارت این سازمان آماده خدمات رسانی به دانش آموزان و دانشجویان هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج بیان کرد: شستشو و نظارت بر نظافت اتوبوس های درون شهری، رفع نقص فنی اتوبوس ها، شستشوی پارک سوار و تعمیر و تعویض تابلوهای این ایستگاه ها نیز از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه بازگشایی مدارس است.

مرغوبی افزود: کار سرویس دهی مدارس در تمامی خطوط از ساعت شش صبح آغاز خواهد شد و رانندگان سرویس های مدارس موظف هستند که از این سازمان پروانه بهره برداری یکساله و دفترچه تردد اخذ کنند.

وی درپایان گفت: بازرسان این سازمان بر نحوه سرویس دهی مدارس نظارت لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.