رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه استاندار در استانها و فرماندار در شهرستان ها مسئول برخورد با آسیب های اجتماعی معرفی شده اند، گفت: حضور یک دادیار در مرکز پذیرش مراحل قضایی پذیرش مددجویان را راحت تر می کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان انوشیروان محسنی‌بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نخستین جلسه سرپرستان دادسراها و معاونین دادستان که در دادستانی تهران برگزار شد، اظهارکرد: مطابق مصوبه سال 1378، وظیفه هر دستگاهی در برخورد با آسیب‌های عمومی مشخص شده است.

به گفته وی، استاندار در استان‌ها و فرماندار در شهرستان‌ها مسئول برخورد با آسیب‌های اجتماعی معرفی شده‌اند و ساماندهی و تاکید بر اجرای وظیفه دستگاه‌ها می‌تواند بر ارائه خدمات موثر باشد.

محسنی بندپی افزود: بهزیستی حاضر است به وظایف خود بدون کم و کاست عمل کند؛ اما متاسفانه در محول کردن امور به دیگر نهادها و سازمان‌ها، دیواری کوتاه‌تر از دیوار بهزیستی نیست.

وی ضمن درخواست از دادستان تهران برای استقرار دادیار مقیم در مرکز پذیرش یوسف آباد، گفت: حضور یک دادیار در مرکز پذیرش سازمان کمک می‌کند تا مراحل قضایی پذیرش مددجویان راحت‌تر انجام شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، در پایان تصریح کرد: برای صدور مجور تاسیس کمپ‌های ترک اعتیاد بازنگری خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار