مراسم اختتامیه جام بنکدار که از 19 شهریور در تهران آغاز شده بود در فدارسیون شطرنج برگزار گردید.

قائم مقامی مقام نخست را کسب کردبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان:مسابقات شطرنج قهرمانی پایتخت جام مرحوم بنکدار از تاریخ 25-19 شهریور با حضور بیش از 196 بازیکن از اساتید بین‌المللی ، فیده، قهرمانان جهانی و آسیایی سراسر کشور با حضور خانواده‌ی مرحوم بنکدار برگزار شد.

احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج به مقام اول این مسابقات رسید و مبلغ 25 میلیون ریال به همراه مدال و حکم، جایزه دریافت کرد.

محمد میران خادمی، نفر دوم شد و 15 میلیون ریال جایزه گرفت و جایگاه سوم این مسابقات هم به مهرداد صداقتی رسیدکه 10 میلیون ریال هم جایزه گرفت.

در بخش بانوان نیز جایزه‌ی نفر اول بانوی برتر را میترا اصغرزاده دریافت کرد. نفردوم بانوی برتر گلنار جعفری و جایگاه سوم هم به آسانا قاضی‌زاده رسید.

در بخش نوجوانان زیر 12 سال ایلیا زمردیان اول نفردوم آرتین باغدار و نفر سوم هم ماهان صابری شد.

عنوان برترین بازیکن بدون ریتینگ هم به غلامحسین تحویل رفتار اهدا شد .

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور دکتر حسن میرزا آقابیگ معاون توسعه امور ورزش ایتان تهران ، مهندس پهلوان‌زاده سرپرست امور دبیری فدراسیون شطرنج، دانشفر عضو هیات رئیسه فدراسیون و رییس هیئت شطرنج استان تهران و جمع کثیری از خانواده شطرنج برگزار گردید.

در این مراسم همچنین تیم‌های برتر مسابقات امید‌های آینده استان تهران که در مردادماه برگزار گردید معرفی شدند که در رده‌ تیمی پسران هیئت شطرنج حوزه جنوب غرب و شمال شرق و شمال غرب تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند در رده‌ی تیم دختران هم ، هیئت شطرنج حوزه شمال شرق، جنوب شرق و جنوب غرب تهران، اول تا سوم شدند و مدال‌ها و احکام خود را دریافت کردند.

در پایان این مراسم به قید قرعه به پنج نفر از شرکت‌کنندگان ، بن کتاب به ارزش یک میلیون و دویست‌هزار ریال برای هر نفر اهدا گردید./دب

انتهای پیام



برچسب ها: فیوچرز ، تنیس ، معدنچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار