تیم های الاهلی امارات و نفت تهران در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان منصوریان 2 بر یک مغلوب الاهلی شدند.

 برتری الاهلی مقابل نفت تهران تا پایان نیمه نخستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال نفت تهران تنها نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در حالی از ساعت 20:55 چهارشنبه در ورزشگاه راشد آل مکتوم دبی به مصاف الاهلی امارات رفت که با توجه به شکست یک بر صفر در دیدار رفت 2 تیم، به اذعان بیشتر کارشناسان از شانس بالایی برای حضور در جمع 4 تیم نهایی این مسابقات و برگزاری فینال غرب آسیا برخوردار نیست.

ترکیب نفت تهران:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، علیرضا عزت کرامت، مهدی شیری، عباس بوعذار، ارسلان مطهری، وحید امیری، رضا علییاری، سانتوس، نانگ و آرش رضاوند
 
ترکیب الاهلی:

 سالمین، الفردان، ولید عباس، اسماعیل الحمادی، اورتون، لیما، احمد خلیل، احمدعشوری، وون کیون وون، عبدالعزیز هیکل، ماجد حسن.

دیدار دو تیم از ساعت 20:55 آغاز شد.

لیما در دقیقه 26 رای الاهلی گلزنی کرد.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر الاهلی به پایان رسید.

احمد خلیل در دقیقه 47 دومین گل را از روی نقطه پنالتی برای الاهلی به ثمر رساند.

وحید امیری در دقیقه 50 یکی از گل های خورده نفت را جبران کرد تا نتیجه بازی 2 بر یک پیگیری شود.

علی بیرانوند در دقیقه 47، کارلوس سانتوس در دقیقه 61، عباس بوعذار در دقیقه 65، سید جلال حسینی در دقیقه 91 و پیام صادقیان دقیقه 92 از نفت و اورتون ریبیرو در دقیقه 78 از الاهلی در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

این دیدار با برتری 2 بر یک الاهلی امارات به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۴۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
آفرین به نویسنده
تیتر قشنگی بود
آخرین اخبار