امسال بخشی از درآمد حاصل از گاز به تجهیز و ارتقای کیفیت مقطع متوسطه اختصاص داده شده است.

علی زرافشان مدیر کل آموزش متوسطه در گفتگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  ، درخصوص برنامه‌های موجود در دوره متوسطه گفت: امسال در ردیف بودجه بخشی از درآمد گاز که در سال‌های گذشته به تجهیز سیستم گرمایش مدارس اختصاص داشته امسال شکل جدیدی به خود گرفته است و برای تجهیز هنرستان ها و همچنین در بخش معاونت متوسطه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: بخشی از این بودجه نیز که شامل 7 میلیارد تومان است برای تجهیز مدارس شبانه روزی و امکانات خوابگاهی اختصاص یافته است و مناقصه‌ی آن به زودی انجام خواهد گرفت. 

زرافشان ضمن اشاره به اینکه مابقی اعتبارات که اختصاص داده شد در زمینه کیفیت بخشی مورد استفاده قرار می‌گیرد تصریح کرد: در دوره‌ی متوسطه به مسئله‌ی هوشمند سازی و درس کار و فن‌آفرینی نگاه ویژه ای می‌شود که بخشی از آن در درس کار و فن‌آفرینی مربوط به کتاب کار است و امیدواریم هوشمند سازی در درس کار و فن‌آفرینی پیش از پیش لحاظ شود. 

مدیر کل آموزش متوسطه با اشاره به این موضوع که بحث هدایت تحصیلی مشاوره و برگزاری کلاس های جبرانی از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که امسال توجه ویژه‌ای به آن می‌شود که امید است با این روش میزان مردودی‌ها کاهش یابد. 

وی در پایان گفت: امیدواریم ارتقای کیفیت آموزشی را با تخصیص این اعتبارات شاهد باشیم و تحول کیفی در دوره متوسطه ایجاد شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار