مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اهر از جمع آوری 950 میلیون ریال صدقه در 5 ماه نخست امسال در شهرستان اهر خبر داد.

جمع آوری 950 میلیون ریال صدقه در 5 ماه نخست سال جاری در شهرستان اهربه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ارسلان طهماسبی، گفت: این میزان صدقه جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش دارد.

وی افزود: مشارکت خیّرین و نیكوکاران در تمامی برنامه های کمیته امداد قابل تحسین است و صدقات جمع آوری شده برای مددجویان نیازمند و بیمار، تامین مسکن، تهیه جهیزیه هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اهر گفت: در سطح شهرستان اهر 17 هزار صندوق جمع آوری صدقات فعال است که طی سال گذشته بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال صدقه از صندوق صدقات شهرستان جمع آوری شده است.

وی از همکاری نزدیک به یک هزار و 200 نفر حامی با کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اهر خبر داد و گفت: حامیانی که در طرح محسنین امسال ( برنامه ماه عسل ) جذب شده اند، بیش از 200 نفر از ایتام را مورد حمایت مالی و معنوی قرار داده اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اهر خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت کمیته امداد در جهت رسیدگی به مشکلات و تأمین نیازهای نیازمندان و شفاف سازی در عملکرد باعث مشارکت بیشتر مردم شده است.

وی همچنین از افتتاح 14 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت مدیریت کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اهر در هفته دولت خبر داد و افزود: همچنین در این هفته 53 نفر از مددجویان وام خودکفایی و کارگشایی به مبلغ 443 میلیون تومان دریافت کردند.

طهماسبی برگزاری اردو برای 160 دانش آموز و خانواده مددجویان، ايجاد آموزشگاه آرايشگری در روستای آذغان برای 22 نفركارآموز، برگزاری مسابقه فرهنگی ( زندگينامه شهيدان رجايی و باهنر )، برگزاری جلسه سخنرانی با محوريت سرمايه های اجتماعی، برگزاری كلاس آموزشی برای زنان سرپرست خانوار جهت آگاهي از حقوق شهروندی و عطرافشانی و گلباران مزار شهدا را از دیگر برنامه های مدیریت کمیته امداد شهرستان اهر در هفته دولت عنوان کرد.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.