همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک؛ معاینه پزشکی، بینائی سنجی و تست های مختلف هوش و استعداد نوزادان و کودکان در سالن های 20 و 38 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران بصورت رایگان انجام می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک: علاوه بر بینائی سنجی، معاینات مربوط شنوائی، حرکات بدنی، تعادل و تست های استخوانی نیز با حضور پزشکان و متخصصان بصورت رایگان در نمایشگاه انجام می شود.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی مختلفی از جمله ؛ کارگاه های آموزشی غربالگری، روشهای کاهش استرس بارداری، روانشناسی مادر و کودک ، تست رایگان هوش، روشهای استعداد یابی کودکان نیز برگزار می شود .

در ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک هر آنچه که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند، تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی گرفته و انواع کالاها و صنایع مختلف مربوط به نوزادان و کودکان ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

در ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ده ها شرکت و واحد تولیدی ارائه دهنده ی کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان گردهم آمده اند و نوین ترین تولیدات خود را در معرض دید قرار داده اند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای مختلف از جمله  آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن،  اسپانیا، امارات و انگلستان حضور دارند.

توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه ، مهمترین اهداف برگزاری" ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک" است.

در "ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک"، کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی- درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی وشوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک(مربوط به دوران بارداری)، کالسکه و کلیۀ وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب ها و کلیۀ خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی(اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه ای) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

ششمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوزاد ، کودک ، مادر ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار