«جو گندمی» که به قصد جشنواره فیلم فجر تولید می‌شود، در صورت مرتفع شدن همه مسائل در آذر ماه تولید می‌شود.

احمد احمدی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت اثر جدید خود «جو گندمی» گفت: 80 درصد از نگارش این اثر انجام شده و فیلمنامه منسجمی تا این مرحله از نگارش شکل گرفته که در آذر ماه وارد مرحله ساخت می‌شویم.

احمدی ادامه داد: «جو گندمی» یک کمدی اجتماعی با نگاهی سالم به فرهنگ در کانون خانواده‌هاست که در سینمای مستقل تهیه می‌شود؛ چنانچه ساختار منسجمی که تا کنون من شاهد آن بوده‌ام حفظ شود، تاثیر بسزایی در روشنایی چراغ سالن‌های سینما دارد.

این تهیه‌کننده سینما گفت: فیلم را برای جشنواره فجر می‌سازم اما زمان تکمیل نسخه نهایی فیلمنامه، مرحله پیش تولید و زمان بر بودن  تولید این اثر و پرهزینه بودن آن از عواملی هستند که ممکن است رسیدن فیلم به جشنواره را با اخلال روبرو کنند.

احمدی از ذکر نام  کارگردان منتخب خود برای «جو گندمی» تا پایان نگارش اثر خودداری اما عنوان کرد: کارگردان این اثر کارگردان مجرب، شناخته‌شده و با سابقه طولانی در سینمای ایران است.

وی در خصوص تهیه فیلم در سینمای مستقل بیان کرد: تهیه فیلم در این نوع سینما برای کسی که با سرمایه شخصی خود دست به این کار می‌زند، سخت و نیازمند حمایت‌های سازمان سینمایی است.

این عضو انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران تصریح کرد: منظور از حمایتِ سازمان سینمایی حمایت مالی نیست بلکه هموار کردن مسیر فیلمسازی مستقل در بخش خصوصی است.

گفتنی است؛ احمد احمدی پیش از این فیلمبرداری «من و شارمین» و تهیه‌کنندگی «رد کارپت» را در  کارنامه خود داشته است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار