فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت:از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، دشمنان نظام اسلامی تلاش کردند تا با استفاده از عناصر و عوامل مختلف به نظام اسلامی ضربه بزنند اما به هدف خود نرسیدند

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد بدرآبادی افزود:هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به اقشار مختلف مردم است.

فرمانده سپاه ریگان ادامه داد:دشمن تلاش دارد تا با استفاده از ابزارها و روش های مختلف اجازه ندهد که ارزش های دفاع مقدس نظیر فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان گسترش پیدا کند.

سرهنگ بدرآبادی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در ریگان پرداخت و گفت :با آغاز هفته دفاع مقدس‌ ۳۱ شهریور ماه، رژه موتوری در شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان به دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ریگان اشاره کرد و افزود:دیدار مسئولان با خانواده‌های معظم شهدا ،جانبازان ، ایثارگران و غبار‌روبی و عطر‌افشانی گلزار شهدا در سومین روز هفته دفاع مقدس صورت خواهد پذیرفت.

وی به چهارمین روز از هفته دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: دراین روز پیاده روی بزرگ خانوادگی از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تا حرم شهدای گمنام شهرستان انجام خواهد شد.

وی افزود:در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی هنری و نشست مادرانه در مدارس شهرستان ریگان برگزار می شود.

بدرآبادی یادآور شد:روز ششم هفته دفاع مقدس برگزاری یادواره شهدای مرکز شهرستان ، دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس برای این روز در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان با اشاره به هفتمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تصریح کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و برگزاری یادواره شهدا توسط حوزه مالک اشتر ،حوزه حضرت عباس عشایری،حوزه سلمان فارسی و حوزه خواهران ام کلثوم صورت می گیرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: تلاش ، دشمنان ، انقلاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.