نظامیان صهیونیست از ورود رامی الحمدالله به بیت المقدس شرقی جلوگیری کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، نظامیان صهیونیست به دستور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از ورود رامی الحمدالله، نخست وزیر دولت وحدت ملی فلسطین، به بیت المقدس شرقی جلوگیری کردند.

خبرگزاری معان گزارش داد: نظامیان اسرائیلی روز جمعه از ورود یک کاروان مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین به قدس اشغالی ممانعت کردند؛ ماجد فرح، رئیس سازمان اطلاعات فلسطین، و زیاد هب الریح، رئیس دستگاه امنیت ملی تشکیلات خودگردان فلسطین، از جمله نفرات حاضر در این کاروان بودند.

در دو ماه گذشته، رژیم صهیونیستی به طور متناوب از ورود نمازگزاران فلسطینی به محوطه مسجد الاقصی در زمان بازدید شهرک نشینان و مقامات صهیونیست جلوگیری کرده است.

فلسطینی‌ها ضمن انتقاد از این موضوع بر این باورند تل آویو به دنبال اختصاص دادن زمان بازدید خاص از مسجد الاقصی به یهودیان بدون حضور مسلمانان است.

در پی موافقت دادستان کل رژیم صهیونیستی با درخواست نتانیاهو مبنی بر شلیک تک تیراندازان صهیونیست به فلسطینیانی که به سوی نظامیان صهیونیست سنگ پرتاب می کنند، احتمال افزایش درگیری‌ها در بیت القدس شرقی و کرانه باختری اشغالی افزایش خواهد یافت.

مسجدالاقصی و اماکن مقدس پیرامون آن از اوایل هفته گذشته تاکنون، صحنه درگیری شدید فلسطینیان با شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار