تیم فوتبال استقلال تهران فرصت دارد با غلبه بر نفت به صدر جدول لیگ برتر تکیه زند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر پانزدهم در حالی از ساعت 18:30 دوشنبه 30 شهریور ماه بین تیم‌های استقلال و نفت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که 2 تیم در شرایط متفاوتی نسبت به هم پا به زمین می‌گذارند.

استقلال تهران با ثبت نتایج خوب در کنار بازی‌های تماشایی در فصل جدید با غلبه بر نفت فرصت دارد با 15 امتیاز بر صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند.

این در حالی است که نفت تهران علی رغم جذب بازیکنان مطرح از ابتدای لیگ بردی به دست نیاورده  و با حذف از لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مقابل الاهلی امارات از روحیه چندانی برخوردار نیست.

علی رضا منصوریان که پیش از شروع فصل علاقه زیادی به نشستن روی نیمکت آبی پوشان پایتخت داشت و آرزوی خود را خدمت به هواداران استقلال می‌داند با شکست در این دیدار آرزوی هواداران استقلال را با رساندن این تیم به صدر جدول محقق کرده است.

از سوی دیگر نفت که در بحرانی‌ترین روزهای تاریخ لیگ برتری خود از لحاظ نتیجه گیری به سر می‌برد، برای فرار از رتبه پانزدهم جدول به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد.

به هر حال جدال اندیشه‌های مظلومی و منصوریان با توجه به علاقه آن‌ها به سبک تهاجمی می‌تواند یکی از دیدارهای مهیج این فصل لیگ برتر را رقم بزند.

از طرفی نتیجه این دیدار در تعیین رتبه پرسپولیس نیز تاثیر گذار است چرا که با کسب پیروزی و یا حتی تساوی نفت، سرخ پوشان یک گام دیگر به قعر جدول نزدیک شده و  جایگزین نفت در رتبه پانزدهم می‌شوند.

رویارویی امین حاج محمدی و یعقوب کریمی در ترکیب استقلال با تیم سابق خود از  جذابیت‌ها و تقابل سید جلال حسینی و پیام صادقیان بازیکنان پرسپولیس نفت با استقلال از حاشیه‌های این دیدار است.

ضمن اینکه با اوج گرفتن حاشیه‌های مربوط به مجوز بازی پروپچیچ احتمال حضور وی در ترکیب اصلی استقلال برای این بازی ضعیف است.

هرایر مگویان به دلیل مصدومیت غایب استقلال در دیدار برابر نفت است همچنین ایمان مبعلی با تداوم مصدومیت جدال مقابل تیم سابق خود را از دست داد.

یداله جهانبازی به همراهی آرمان اسعدی و اسد حاج محمدی قضاوت این مسابقه را به عهده دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار