بعد از گذشت چند روز از دربی مشهد حواشی این دیدار همچنان ادامه دارد و مسئولان دو تیم دچار اختلاف شدیدی با یکدیگر شده‌اند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته گذشته مشهدی‌ها بعد از هفت سال یک دربی در شهرشان برگزار کردند که در ان مسابقه پدیده با یک گل سیاه‌جامگان را شکست داد. مسابقه‌ای که که حاشیه‌های زیادی داشت و تاکنون هم ادامه دارد.

حاشیه‌های این مسابقه ازچند روز قبل از مسابقه شروع شد، جایی که جلسه هماهنگی قبل از مسابقه لغو شد و پدیده‌ای ها گفتند که مسئولان سیاه‌جامگان به جلسه نیامدند و سیا‌جامگانی‌ها هم گفتند که مسئولان پدیده زود جلسه را ترک کردند.

سپس پدیده‌ای‌ها که همیشه دربازی‌های خود که در مشهد برگزار می‌شد تبلیغات زیادی را برای جذب تماشاگر می‌کردند از مسئولان سیاه‌جامگان خواستند که به دلیل اینکه آنها هم تماشاگر دارند نیمی از هزینه تبلیغات را آنها متقبل شوند ولی سیاه‌جامگانی‌ها قبول نکردند برای این مسابقه تبلیغاتی در سطح شهر انجام نشد و فقط سه هزار نفر دربی مشهد را از نزدیک تماشا کردند.

اما اوج حاشیه‌های این دیدار در روز مسابقه بود.

کریم احمدی بازیکن پدیده که تا پیش از این مسابقه اعلام شده بود که محروم است اجازه بازی کردن پیدا کرد و اتفاق مهم دیگر مسابقه هم نرسیدن بخشی‌زاده داور مسابقه به مشهد بود که به جای او مرجان‌زاده که یک داور مشهدی بود بازی را قضاوت کرد.

البته نرسیدن بخشی‌زاده به مشهد با وجود پرواز‌های زیادی که هر روز از تهران به مشهد می‌روند بسیار عجیب بود.

اما تا پایان مسابقه کسی به این قضیه اعتراضی نکرد و بعد از پایان مسابقه که پدیده سیاه‌جامگان را شکست داد.

اعتراض سیاه‌جامگانی‌ها شروع شد

بعد از پایان مسابقه عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان که معتقد بود یک پنالتی در نیمه دوم به نفع آنها گرفته نشده در راهروی ورزشگاه داد و بیداد راه انداخت و به شدت به نماینده فدراسیون و رئیس هیأت فوتبال خراسان اعتراض کرد.

اعتراض‌هایی که تا به حال ادامه داشته و هر روز مسئولان سیاه‌جامگان و پدیده مصاحبه‌هایی را علیه یکدیگر می‌کنند.

عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان نسبت به بازی کردن کریم احمدی بازیکن پدیده اعتراض دارد و معتقد است که بخشیدن او در حالی که چند ساعت قبل محروم اعلام شده بود مشکوک است.

او همچنین در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که مسئولان پدیده از عوض شدن داور با خبر بودند و یکی از اعضای این باشگاه با داور جدید ارتباط داشته و بارها کنار هم دیده شده‌اند.

این مصاحبه عباسی واکنش سرآسیابی قائم مقام پدیده را برانگیخت و اعلام کرد که عباسی باید حذف‌هایش را ثابت کند و به علت تهمت‌هایی که به باشگاه ما زده است از او شکایت می‌کنیم و به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم.

‌سرآسیابی این صحبت‌های عباسی را ناشی از نداشتن جنبه باخت دانست و راجع به صحبت‌های عباسی درباره احمدی و داور اینگونه پاسخ داد: قضیه احمدی سه سال قبل که در تیم شیرین فراز حضور داشت و بدهیی که به این باشگاه دارد برمی‌گردد.

قبل از دربی به ما اعلام کردند که بدهی او باید پرداخت شود وگرنه او محروم خواهد شد. ما هم به کفاشیان نامه زدیم که بدهی او از محل طلبمان از سازمان لیگ برداشت شود و آنها هم قبول کردند.

سرآسیابی درباره عوض شدن داور هم گفت که آنها هم روز بازی فهمیدند که داور عوض شده و تا پیش از این اطلاعی از این قضیه نداشتند. او همچنین صحبت عباسی مبنی بر ارتباط داشتن با داور جدید را یک تهمت دانست که مورد پیگیری قرار می‌دهند.

حال بعد از گذشت چند روز از دربی مشهد حواشی این مسابقه همچنان ادامه دارد و کار به شکایت رسیده است.

اتفاقی که قطعا زیبنده فوتبال مشهد نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار