سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تیم نفت قابل احترامی است گفت مربی جوان و صاحب سبکی بالای سر این تیم حضور دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم نفت تهران اظهار کرد: با تیم خوبی بازی داریم و تیم نفت، تیم قابل احترامی است و مربی جوان و سابقه سبکی بالای سر این تیم قرار دارد .

وی ادامه داد: به طور کلی بعد از دیدار مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز توانسته‌ایم تمرینات خوبی را انجام دهیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده‌ایم و امیدوارم تماشاگران را از دیدن فوتبال زیبا خوشحال کنیم.

مظلومی افزود: استرسی در بین جوانان ما برای بازی فردا وجود ندارد، چرا که آن‌ها باید روز به روز باتجربه‌تر شوند و با حمایت هواداران و پیشتوانه آن‌ها و با توجه به اینکه یار دوازدهم ما هستند امید به نتیجه‌گیری در این فصل را داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود بهنام برزای به دلیل عدم بازی در استقلال از تیم ملی امید خط خورده است، توضیح داد: این موضوع صحت ندارد، چرا که برزای در بازی مقابل استقلال اهواز برای ما به میدان رفت و این بازیکن پس از همراهی تیم امید دو روز در تمرینات ما غیبت داشت و به همین دلیل تشخیص دادم از وی در بازی مقابل نفت استفاده نکنم.

از مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم پس از برگزاری اردوهای تیم ملی با ما همکاری لازم را داشته باشند و به راحتی بازیکنان ما را کنار نگذارند نکته قابل توجه این است که در حال حاضر مربیان امید این بازیکن را کنار گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: بهنام برزای اگر پیشنهادی از باشگاه خارجی داشته باشد باید این پیشنهاد در ابتدا به دست ما برسد.

مظلومی درباره بازی نکردن علیرضا رمضانی پدیده فصل گذشته آبی‌پوشان اظهار کرد: این‌گونه نیست چرا که محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و همچنین علی‌رضا رمضانی در رقابت‌های لیگ و جام حذفی برای ما به میدان رفته‌اند و باید بگویم به بازیکن جوان میدان داده شود تا خودش را بهتر نشان دهند.

 وی درباره‌ی محرومان و مصدومان آبی‌پوشان بیان کرد: کرار به دلیل محرومیت، یغوب کریمی و میگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم مظلومی درباره‌ی عدم استفاده آرش برهانی در بازی مقابل نفت توضیح داد: برهانی مشکلی ندارد و تشخیص فنی من این بود که از وی در بازی مقابل نفت استفاده نکنم آرش بازیکنی است که به طور کامل در اختیار استقلال است و من از لحاظ اخلاقی به وی اعتماد دارم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار