سرمربی نفت تهران گفت: فردا چه استقلال ببرد چه نفت، برایم برد محسوب می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در خصوص دیدار فردای این تیم برابر استقلال گفت: یک بازی سخت برابر استقلال داریم بخشی از کادر فنی ما بازیکن سابق استقلال هستند من هم اگر چه فونداسیون مربیگریم در نفت ریخته شده ولی با استقلال به فوتبال ایران معرفی شده‌‌ام و همه می‌دانند که تعصب من به استقلال تا چه اندازه است.

اما شرایط فوتبال حرفه‌ای ایجاب می‌کند فردا با تمام قدرت مقابل استقلال ظاهر شویم به دلیل اینکه این موضوع به سلامت فوتبال می‌انجامد.

وی افزود: به طور حتم دیدار فردای دو تیم یکی از جذاب‌ترین مسابقات لیگ برتر خواهد بود نفت روی زمین فوتبال بازی می‌کند و استقلال هم امسال با جوانگرایی که انجام داده متحول شده است
سرمربی نفت در خصوص عدم نتیجه‌گیری تیم‌اش در فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: لیگ برتر نه بازی سبک دارد نه سنگین درواقع هنوز لیگ تعادل برقرار نشده است.

ما فصل گذشته 45 روز بیشتر نسبت به سایر تیم‌ها بازی‌هایمان طول کشید و به دلیل اینکه ریکاوری ما از همه تیم‌ها کم‌تر بود وملی پوشان زیادی داشتیم تمرینات بدنسازی ما متفاوت شد
ولی ما باید ملاحظه تمام بازیکنان را می‌کردیم و با تمرینات مناسب بازیکنان جدید را با نفرات قدیمی هماهنگ می‌کردم من هم قبول دارم نفت زیاد خوب شروع نکرده ولی اختلاف ما با فصل گذشته فقط 3 امتیاز است.

وی افزود: حضور در لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ تاکتیکی و سخت‌افزاری و آشنا شدن با فوتبال  حرفه‌ای کمک زیادی به ما کرد لیگ از فردا برایمان شروع می‌شود و هر نتیجه‌ای که در مقابل استقلال به دست آید من برنده این دیدار هستم.

سرمربی نفت تهران ادادمه داد: دو بازی رفت‌و برگشت مقابل الاهلی ، دیدار فینال جام حذفی و مسابقه با  ترکتور در فصل گذشته از مهم‌ترین دیدارهایی بودند که نفت در آن در نتیجه‌گیری موفق عمل نکرد بیشتر دیدارهای سال گذشته را با پیروزی به سر گذاشتیم و کادر فنی هر تیم باید تعادل را در طول سال حفظ کند.سه تیم در ایران هستند که به دلیل کم‌تماشاگر بودن با مشکل مواجه هستند نفت تهران، سایپا و راه‌آهن ، ما باید با نقیصه‌ی کم تماشاگران و عدم انگیزه بازیکنانمان در دیدار با تیم های کم تماشاگر مبارزه کنیم.

زمانی بازیکنان انگیزه خود را ازدست می‌دهند که مسابقات پخش مستقیم نداشته باشد و یا با تیمی بازی کنیم که از لحاظ روحی پایین است وی درباره‌ی عدم جایگزینی  برای ایمان مبعلی در تیم بیان کرد: از مصدومیت مبعلی در مربیگری نکته تازه‌ای یادگرفتم فکر همه چیز را می‌کردم به جز مصدومیت او ، با اوجود وی می‌توانستم صادقیان را به روزهای اوج برگزدانم و رضاوند را با ترکیب تیم هماهنگ کنم شاید یک بازیکن از بین مبعلی و صادقیان و رضاوند در آینده محور تیم باشند و دو نفر دیگر مکمل وی ، وقتی ما پا به زمین الاهلی گذاشتیم و آنها ایمان را در کنار تیم دیدند به علت تجربه درخشش در لیگ امارات چشمشان ترسید.

منصوریان در پایان دربازه‌ی احتمال مربیگری در استقلال اظهار داشت: روزی که در تیم ملی با هر دلیل مافیایی کنار ماندم تلاش کردم تا روز ی به مربی بزرگ تبدیل شم اکنون نیز اول راه هستم و هیچ وقت برای نشستن روی نیمکت استقلال ناامید نمی‌شوم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار