هفتمین بازارچه خیریه به نفع بیماران سرطانی بیمارستان آنکولوژی امیر از سی و یکم شهریور تا سوم مهر در بوستان خلدبرین شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ هفتمین بازارچه خیریه با هدف حمایت  از بیماران سرطانی بیمارستان آنکولوژی امیر در بوستان خلدبرین شیراز با وعده شام، از سی و یکم شهریورماه، آغاز به کار کرده و تا سوم مهر با ارائه هر سه وعده غذایی صبحانه، نهار و شام فعالیت دارد.
 
علاوه بر هدف اصلی برگزاری این غرفه ها که کمک به بیماران سرطانی بیمارستان آنکولوژی امیر است، در این بازارچه در کنار غرفه های فروش غذا، زیورآلات، لوازم تحریر، شیرینی ،غرفه هایی نیز تحت عنوان گسترش سلامت جامعه بر پا شده که در این غرفه ها غذا و شیرینی های ارگانیک ارئه می شود .
 
همچنین غرفه سنجش تناسب قد و وزن ((BMI و عرضه محصولاتی مانند غذاهای پر نمک، نوشابه و خوراکی هایی که بر سلامت انسان تأثیر سوء دارد، در غرفه های سلامت این بازارچه حذف شده است.
 
غرفه آرزوها نیز از ابتکارات این بازارچه است که آرزوی بیماران سرطانی بیمارستان آنکولوژی امیر روی درخت آرزوی موجود در غرفه نصب شده و مراجه کنندگان بسته به علاقه و توان خود می توانند یکی از آرزوها را برآورده کنند.
 
از کمک های جمع آوری شده تا پنجمین بازارچه خیریه بیمارستان آنکولوژی امیر، به هزار و 156 بیمار در زمینه دارو و درمان خدمت رسانی شده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.