نخستین دوره آموزش فلوشيپ مديريتي قطب جنوب كشور، در راستای هداف برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت، به مدیریت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی داشنگاه علوم پزشکی شیراز؛ این دوره با هدف توانمندسازي مديران و كاركنان حوزه بهداشتی، با حضور 30 نفر از مديران دانشگاه هاي علوم پزشكي  شيراز، فسا، جهرم، كهگيلويه و بويراحمد، لار و گراش در مرداد ماه و شهريور ماه امسال برگزار شد. 

در این دوره آموزشی، اساتيد ستاد مركزي دانشگاه، گروه اپيدميولوژي دانشكده بهداشت شیراز، دانشكده مديريت و اطلاع رساني پزشكي و اساتيد دانشگاه علوم پزشكي كهگيلويه و بويراحمد حضور داشته و شرکت کنندگان با موضوع مباحث مديريتي و مباحث بهداشتي به مدت 20 روز آشنا شدند.

آئین اختتاميه دوره اول فلوشيپ مديريتي، در سالن PHC مركز بهداشت شهداي انقلاب شهرستان شيراز و با حضور مديران حوزه معاونت بهداشتي دانشگاه، با  ارزشيابي نهايي دوره برگزار شد و دوره های بعدی  نیز در مهرماه، آبان ماه ، آذر ماه و دي ماه امسال برای ساير مديران شبكه هاي بهداشت و درمان برگزار می شود.

انتهای پیام/س


برچسب ها: نخستین ، آموزش ، فلوشیپ ، قطب ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.