پليس راهنمايي و رانندگي استان فارس محدودیت ها و ممنوعیت های ویژه ترافیکی اعمال شده جهت اجراي مراسم رژه 31 شهريور را اعلام كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسیر رژه: بلوار دولت – میدان شهید غلامی-بلوار گفتار تا تقاطع عدل تاریخ و ساعت رژه: روز سه شنبه 31 شهریور 94 ساعت 0830-از آنجا که تمام کوچه ها و خیابان های اصلی و فرعی منتهی به بلوار دولت و بلوار گفتار ممنوعیت تردد از ساعت 0600ابتدای مراسم تا پایان مراسم اعمال می شود.

ساکنان خیابان ها و معابر فوق و همچنین سایر شهروندان که قصد تردد از این معابر را دارند ابلاغ می شود . قبل از ساعت 0600 صبح نسبت به خروج از مکان فوق اقدام در غیر این صورت تا پایان مراسم از تردد آنان جلوگیری به عمل می آید.

با توجه به اینکه نظم ترافیکی و تأمین امنیت عبور و مرور مسیر رژه به عهده پلیس راهور است از شهروندان محترم تقاضا می شود ضمن تعامل با پلیس و اجرای دستورات مأمورین از تردد با دوچرخه و موتورسیکلت (حتی به صورت خاموش) در مسیر رژه خودداری شد ه در غیر این صورت به علت اخلال در نظم ترافیک وسایل نقلیه فوق به پارکینگ انتقال داده می شود. با توجه به اینکه ممنوعیت تردد در معابر تا پایان مراسم رژه به قوت خود باقی است لذا از رانندگان و راکبان در خواست می کنیم معابر جایگزین را برای تردد در نظر گرفته و با مأمورین مستقر در محل های ایجاد ممنوعیت یا محدودیت بحث و مجادله نکنند.

پلیس خدمتگزار، از تمام شهروندان گرامی درخواست همکاری به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی می کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.