این روزها به گوش می‌رسد که استقلالی‌ها درگیر بدقولی‌های حامی مالی شده‌اند که این روند زیاد نمی‌تواند برای آبی‌پوشان جالب به نظر برسد.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همان‌طور که می‌دانیم مسئولان تیم فوتبال استقلال در ابتدای فصل با جذب حامی مالی در صدد بودند تا وضعیت تیم استقلال را بهبود بخشند، اما این روزها نظاره‌گر هستیم که حامی مالی آبی‌پوشان به تعهدات خود عمل نمی‌کند و تا حدودی استقلالی‌ها را با چالش روبرو می‌کند.

حامی مالی‌ای که باید از لحاظ تیم را مورد حمایت قرار دهد اما این روزها با وعده و وعید به نظر می‌رسد قصد ندارد استقلالی‌ها را همراهی کند.

با توجه به اینکه هفته گذشته مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان به صورت قرض از وزارت ورزش و جوانان به دست مسئولان استقلال رسید، از همین رو این این مسئولان به فکر افتادند تا بخشی از بدهی‌های گذشته، مطالبات کادر فنی و همچنین بدهی مطالبات بازیکنان خارجی را تا استقلال کسر امتیاز مواجه نشود را پرداخت کنند  اما با توجه به شرایط موجود  این پول بین بازیکنان تیم استقلال نیز تقسیم شد  تا آن‌ها به مطالبات خود برسند.

حامی مالی باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات بازیکنان چک‌هایی را در اختیار آنها قرار داده بود که روز گذشته این چک‌ها برگشت خورد و حامی مالی باز هم با عمل نکردن به تعهداتش، مشکلاتی را برای استقلالی‌ها به وجود آورد در نهایت  مسئولان استقلال تصمیم گرفته تا پولی را که وزارت ورزش و جوانان به عنوان قرض در اختیار آن‌ها قرار داده بود را بین بازیکنان تیم و همچنین بدهی‌هایی که در نظر گرفته بودند تقسیم کنند تا حدودی مشکلات را برطرف کنند و به طور کلی مسئولان این کار را انجام دادند تا آبی‌پوشان با آرامش هر چه بیشتر در مسابقات حاضر شوند چرا که تیم فوتبال استقلال فردا در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف تیم نفت تهران می‌رود.

در حال حاضر این مسئله جای سوال دارد چرا حامی مالی باشگاه نباید به وظایفش عمل کند؟ پس نقش حامی مالی باشگاه در این شرایط چیست؟ یعنی نباید شرایطی فراهم شود تا تیم با آرامش هر چه بیشتر در مسابقات حاضر شود. بهتر است وزارت ورزش و جوانان به این مسئله ورود کند و تصمیم جدی‌ای برای حامی مالی این تیم که به قول‌های خود عمل نکرده است، بگیرند چرا که اگر این روند ادامه پیدا کند شاهد آن هستیم که حامی مالی استقلالی‌ها همچنان به وعده‌های خود عمل نکند و به نظر می‌رسد مسئولان استقلال هم تعویق در پرداخت‌ها  توسط حامی مالی رضایت چندانی ندارند اما به دلیل برخی معذورات این اعتراض علنی نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار