رئیس هیئت دوچرخه‌سورای استان بوشهر گفت: بوشهر برای گسترش استعداد‌های خود در رشته دوچرخه‌سواری احتیاج به پیست مناسب برای تمرین دارد.

رسول زارعی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای بانوان استان مناطقی که دارای تردد کم و ترافیک اندکی است را در نظر گرفته‌ایم تا بانوان رکابزن در مناطقی آرام با آرامش مسیر را بپیمایند.

وی در خصوص استعدادیابی در بوشهر افزود: برای دانش‌آموزان المپیاد استعدادیابی را هر ساله برگزار خواهیم کرد تا نفرات برتر مشخص شوند، اما به علت گرمی هوا در بوشهر کار افت دارد و از سویی فاقد مسیری مناسب از جمله پیست برای دانش‌آموزان هستیم که بتوانیم آنها را آموزش دهیم.

زارعی در خصوص نفرات برتری که امسال در قهرمانی کشور مدال آورده‌اند، خاطرنشان کرد: امسال آمادگی لازم را نداشتیم به همین علت از استان بوشهر کسی نتوانست در مسابقات موفق شود.

وی یادآور شد: بوشهر استعدادهای خوبی برای دوچرخه‌سواری در خود جای داده است، ولی با شرایط گرمی هوا و خاک در فضای باز نمی‌توان مانوری داد و احتیاج به پیست داریم و از طرفی وقتی یک ورزشکار در این رشته ادامه می‌دهد به جایی می‌رسد که باید دوچرخه حرفه‌ای داشته باشد که اکثر دوچرخه‌ها هم قیمت بالایی دارند و یکی از دغدغه‌های اکثر رکابزنان در آینده به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار