رئیس‌جمهور روسیه و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مسکو با یکدیگر دیدار و مسائل گوناگون در منطقه از جمله بحران سوریه را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ "بنیامین نتانیاهو" -نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی- به منظور بررسی بحران سوریه و دیگر مسائل با "ولادیمیر پوتین" -رئیس‌جمهور روسیه- در مسکو دیدار کرد.

"ولادیمیر پوتین" در این دیدار گفت: "سیاست‌های روسیه در قبال منطقه خاورمیانه همواره مسئولانه بوده است."

"پوتین" افزود: "سوریه سعی ندارد جبهه دومی را در "جولان" باز کند؛ بلکه برای حفظ حکومت و حق حاکمیت خود تلاش می‌کند."

"نتانیاهو" نیز در این دیدار گفت: "ما نسبت به استفاده سوریه از موشک علیه شهرک‌نشینان نگرانیم."

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تأکید براینکه مأموریت اصلی در شرایط کنونی ممانعت از گشایش جبهه دوم در منطقه جولان است، مدعی شد: "روسیه و اسرائیل به منظور برقراری امنیت در خاورمیانه اهداف مشترکی دارند."

"پوتین" تأکید کرد ما به خوبی می دانیم که ارتش و دولت سوریه در شرایطی قرار دارند که ایجاد جبهه جدید در منطقه "جولان" برایشان ممکن نیست؛ بلکه برای حفظ دولت و حاکمیت خود تلاش می‌کنند.

"نتانیاهو" با تروریسم خطاب کردن حزب‌الله، در اظهاراتی کینه توزانه گفت: "ایران و سوریه، سازمان تروریستی-اسلامی "حزب‌الله" را با جدیدترین تسلیحات مجهز می‌کنند و این حزب از این تسلحیات علیه شهروندان ما استفاده می‌کند."

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان گفت: "گفتگوهای میان اسرائیل و روسیه همواره بر احترام متقابل مبتنی بوده و من به مسکو آمده ام تا برای جلوگیری از سوء تفاهم، مواضع خود را برای مقامات روسیه تشریح کنم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار