مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان از برپائي مراسم دعاي روح بخش عرفه در آرامستان باغ رضوان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علي خبوشاني با اشاره به سابقه برگزاري اين مراسم معنوي در آرامستان باغ رضوان درده سال گذشته و برپائي خيمه هاي تداعي كننده صحراي عرفات افزود: امسال نيز با هماهنگي هاي بعمل آمده با برخي دستگاه هاي استان همچون سازمان حج و زيارت و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي مراسم معنوي و پر فيض دعاي عرفه حضرت سيدالشهداء (ع) در زير خيمه هاي برپا شده در آرامستان باغ رضوان برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينكه مراسم مذكور از ساعت 14 (2 بعد از ظهر) روز چهارشنبه اول مهر ماه آغاز مي شودتصريح كرد: بر اساس هماهنگي هاي بعمل آمده، زائران مشتاق حضور در اين مراسم توسط اتوبوس هاي شركت واحد از مبادي 4 گانه ميادين احمدآباد-بزرگمهر-جمهوري اسلامي و ترمينال باغ قوشخانه به باغ رضوان منتقل مي شوند.

خبوشاني در ادامه بیان داشت: همچنين سازمان تاكسيراني تعدادي از خودروهاي خود را در ورودي خيابان جي مستقر خواهد کرد تا شهروندان بتوانند با تاكسي نیز به محل برگزاري مراسم منتقل شوند.

وي در ادامه سخنان خود به برخی از برنامه های این سازمان جهت هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم نیز اشاره نمود و بیان داشت: توسط سازمان حج و زيارت براي حجاج سال هاي گذشته بيت ا... الحرام نیز پيامك اراسل خواهد شد.

خبوشانی همچنین دعوت از طريق پيامك برای خانواده هاي متوفياني كه در طول دو سال گذشته در آرامستان باغ رضواندفن شده اند را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان کرد.

وی محل دقيق برگزاري مراسم را در اراضي مجاور قطعه نام آوران و ايثارگران اعلام كرد و افزود: اين محل آماده برگزاري مراسم است و تدابير لازم جهت استقرار امكانات مورد نياز مردم نيز پيش بيني شده است.

مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت:با توجه به تقارن روز عرفه با هفته دفاع مقدس، برنامه ويژه اي نيز در جوار قبور مطهر شهداي گمنام آرامستان باغ رضوان برپا خواهد شد.  

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.