فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۴ یادواره شهدا در محلات قزوین برگزار خواهد شد.

یادواره شهدا در ۱۴ محله قزوین برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پاسدار عباس کاظمی با اشاره به  برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس گفت :یادواره شهدا در ۱۴ منطقه شهری قزوین در سطح محلات، مراسم دعای روز عرفه در مساجد شهر، پیاده روی خانوادگی در روز جمعه سوم مهر  از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی تا گلزار شهدا در این هفته پیش بینی شده است.

وی افزود: علاوه بر حضور یگان های ویژه ای نیروهای مسلح همزمان با بازگشایی مدارس برنامه «همکلاسی آسمانی» اجرا می شود که در این برنامه شهدای دانش آموز، همسنگران و هم کلاسی های آنها شناسایی شده اند که روایت گری سیره شهیدان توسط همسنگران و هم کلاسی ها و معلمان شهدای دانش آموز صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اضافه کرد: در موزه شهدا نیز برنامه هایی پیش بینی شده تا دانش آموزان و مردم بتوانند فیلم های دوران دفاع مقدس را مشاهده کرده و با حماسه ها آشنا شوند.

کاظمی برگزاری مسابقات ورزشی برای دانش آموزان و نمایشگاه های دفاع مقدس، افتتاح حوزه های مقاومت در سطح مساجد و محلات از جمله حوزه مقاوت شهید صیاد شیرازی، حوزه حضرت خدیجه و حوزه امام رضا(ع) از برنامه های این هفته است.

پاسدار کاشمی از طرح آبروی محله خبر داد و اظهارداشت: در این برنامه به یاد شهید محله، اهالی محله و خانواده شهید در مقابل منزل یادواره برگزار می کنند.

وی گفت: بهره برداری از طرح های تولیدی تاثیرگذار در اقتصاد مقاومتی، برنامه های هنری و خنده و شوخی دفاع مقدس در مسجد امام خمینی و مسجد ولایت هم در این هفته برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: یادواره ، قزوین ، دفاع ، مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.