سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام، با بیان اینکه این کمیسیون گزارش خود را تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌کند، گفت: این گزارش ضمن ارائه مقدمه، به صورت دقیق محتوای برجام را بررسی کرده و سپس پیشنهادات کمیسیون درباره موضوعات ارائه می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی‌حسینی با اعلام اینکه گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام تا پایان هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه شود، گفت: ‌براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، کمیسیون برجام به‌عنوان یک کمیسیون ویژه باید نتیجه بررسی‌ها خود را درقالب یک گزارش به صحن علنی ارائه دهد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین قرار است که کمیته‌های تخصصی این کمیسیون نیز در اوایل هفته آینده گزارشات خود را به صحن کمیسیون ارائه کنند.

وی با بیان اینکه گزارش کمیسیون ویژه برجام دارای بخش‌های مقدمه‌، جزئیات و پیشنهادات اعضای این کمیسیون است، افزود:‌ این گزارش ضمن ارائه مقدمه، به صورت دقیق محتوای برجام را بررسی کرده و سپس پیشنهادات کمیسیون درباره موضوعات ارائه می‌شود.

نقوی‌حسینی با اشاره به پیشنهادات مطروحه مبنی بر تدوین طرحی در رابطه با گزارش کمیسیون برجام، تصریح کرد: این طرح چارچوب‌های مبتنی بر خطوط قرمز نظام در اجرای برجام مدنظر دارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار