با وجود کمبود تجهیزات مخابراتی همچنان روند ثبت نام اینترنت پرسرعت مخابرات ادامه دارد و متقاضیان در صف انتظار اینترنت هستند.

صف متقاضیان اینترنت مخابرات نشان از رضایت مردم است یا ...به گزارش خبرنگارحوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،اینترنت،واژه ای که این روزها آغازگر فعالیت های روزانه ما شده و تقریبا کارهای روزانه ما را دست خودش گرفته، اما اینترنت دار شدن برای برخی ها ماجراهایی دارد.

از متقاضیان اینترنت تلفن همراه که بگذریم می رسیم به متقاضیان اینترنت خانگی.افرادی که باید ابتدا با ثبت نام و طی مراحلی که معلوم نیست چقدر زمان می برد به اینترنت دست یابند و البته با وجود اینترنت پرسرعت مخابرات و وهمچنین وجود تعداد زیادی از شرکت های اینترنتی، انتخاب نوع اینترنت پرسرعت خانگی با خود متقاضیان است.

می توانیم بگوییم که تبلیغات اینترنت پرسرعت خانگی یا همان (ای دی اس ال ) مخابرات موجب شد تا خیلی از افراد متقاضی اینترنت پرسرعت مخابرات شوند اما چندی است که مشترکان اینترنت پر سرعت مخابرات  رضایت کافی را ندارند ومیزان هزینه پرداختی آنها برای دریافت اینترنت با سرعت درخواستی مطابقت ندارد که این نارضایتی از اینترنت مخابرات موجب شد تا متقاضیان اینترنت  پرسرعت خواستار دریافت اینترنت از شرکت های اینترنتی دیگر باشند.

چندی پیش واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در خصوص کمبود پهنای باند مخابرات و زمان رفع مشکل مخابرات درزمینه ی تامین پهنای باند گفت:چندین شرکت اینترنتی توانایی ارائه اینترنت پرسرعت را به مشترکان دارند ومتقاضیان اینترنت می توانند به جای مخابرات اینترنت خود را از شرکت های اینترنتی دیگری دریافت کنند.

اما این تمام ماجرا نیست چرا که افرادی علی رغم پرداخت هزینه ثبت نام همچنان در صف انتظار دریافت اینترنت مخابرات هستند و مخابراتی ها از پر بودن پورت های مخابرات می گویند.

همچنین متقاضیان اینترنت پرسرعت شرکت های دیگر ناچارا باید برای دریافت اینترنت ازمخابرات اقدام کنند که در این مورد یکی از متقاضیان این گونه می گوید که چندی است خواستار اینترنت از یک شرکت اینترنتی هستم اما به دلیل خطوط فیبر نوری باید اینترنت خود را از مخابرات دریافت کنم و مخابرات از نبود تجهیزات خبر می دهد.

وقتی موضوع تامین تجهیزات مخابراتی را از مخابرات پیگیر شدیم گویا کمبود درآمد مشکلی است که این روزها مخابرات با آن روبرو است و در این راستا بارها خواستار افزایش تعرفه بود اما به گفته مسئولین ارتباطات هنوز مخابرات بسته توسعه خود را ارائه نداده است و این مشکلات مخابرات مدت زیادی است که مطرح شده و هر از چند گاهی سوژه خبری رسانه ها می شود.  

حال با توجه به افزایش متقاضیان اینترنت و بلاتکیفی برخی مشترکان در انتظار دریافت اینترنت که به ناچار باید از مخابرات اینترنت خود را دریافت کنند این سوال پیش می آید که چه زمان وضعیت مخابرات و در نتیجه تامین تجهیزات مخابراتی فراهم می شود و اگر پورت های مخابراتی برای واگذاری اینترنت پر شده چرا همچنان روند ثبت نام ها ادامه دارد؟   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
من مهرشهر بیرجند هستم و به جز مخابرات از هیچ شرکت دیگه ای نمیتونم اینترنت بگیرم واقعا متاسفم
-
مخابرات
۱۳:۳۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
وقتی به جز مخابرات چاره دیگه ای نداریم معلوم که صف می شه این چه نتیجه که شما نوشتید.
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۱۳:۲۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
من الان چند ساله از مخابرات گرفتم
اوایل که اومده بود بسیار عالی بود اما با گذشت زمان کیفیتش افت کرد
به جای اینکه به مشترکین قدیمی تخفیفاتی بدن تمام تخفیفات برای مشترک جدیده !
مودم رایگان و سرعت 2 برابر برای جدید ها پس ما قدیمی ها چی ؟؟ !!!!!!
جدیدا هم دانلود رایگان شبانش تا 8 گیگ محدود شده و دیگه مخابرات ارزشی نداره
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۲:۵۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
من خودم اینترنت مخابرات دارم طرح زرین
از سرعتش نسبت به سرعت های داخل ایران راضیم ولی با استاندارد جهانی فاصله داره
تنها ایرادی که میتونم ازش بگیرم قیمت زیادشه که اگه قرار باشه بازم گرون بشه سرویس رو قطع میکنم
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۲:۲۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
کدوم رضایت -من !مجبورم! از مخابرت بگیریم چون بقیه شرکت ها نمی تونن منطقه ما رو ساپرت کنن حالا علتش چیه که فقط مخابرات می تونه ساپرت کنه من نمی دونم!!!! تازه قیمت هم که بالاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
من چند روزی میشه که با سرعت 128 مخابرات کار میکنم...یعنی خیلی وقته داشتم ولی این چند روز یهو سرعتش رفت بالا به حدی که وقتی تست سرعت گرفتم سرعت دانلودش نزدیک 3 بود...چطوری ممکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
من یک ساله استفاده میکنم و واقعا ناراضی ام - مخصوصا این که مخابرات قراردادهاشو بعدا تغییر میده و زورگویی میکنه نمونش این که سرعته دانلودو قبلا از فلان تا فلان بود الان سقف بسیار پایینی تعیین کردن یا مثلا تغییر ساعت دانلود رایگان شبانه و پشتیبانی بسیار ضعیف
قیمت بالا و سرعت کم و همچنین بد اخلاقی با ارباب رجوع از خدمات مخابراته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
ما در منطقه ای از شهر ساکنیم که فقط شرکت مخابرات می تواند به ما اینترنت بدهد و به هر شرکت دیگری که شماره مان را نشان دادیم گفتند نمی توانند به ما اینترنت بدهند. نمی دانم چرا !
از این انحصاری کردن بعضی مناطق که بگذریم اینترنت مخابرات یه روز در میان قطع است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
مخابرات شنیدم گرونم کرده اره؟؟ دیگه از این بهتر نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
من فقط بخاطر شب رایگان مخابرات میگیرم وگرنه هیچ!!!!!
United States of America
امید
۱۱:۳۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
اصلا چرا فیبر نوری مختص مخابرات باشه منطقه ما فیبر نوری هست منم از نت مخابرات ناراضی هستم ولی نمیتونم عوض کنم شرکتهای دیگه میگن انحصازی مخابراته. خب اینطوری رقابتی نمیشه تا شاهد پیشرفت باشیم. یه فکری بکنین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
من خودم از مخابرات میگرفتم خیلی بی کیفیت بود..سرعت خیلی پایین قیمت خیلی بالا !!! الان از یه شرکت دیگه میگیرم خیلی راحتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۴
چرا كسي در مورد پولي كه به شركتهاي اينترنتي داده شده و توانائي ارائه خدمات با فيبر نوري را ندارندنمي گويد؟ كه به راحتي پول باقي مانده را پاسخگو نيستند وميگويند شماره اي كه اينترنت ندارد معرفي كنيد تا امتياز شما را به آن شماره منتقل كنيم
آخرین اخبار