نمایشگاه تلکام 2015 با حضور مرکز ملی فضای مجازی افتتاح می‌شود.

محسنی** از نمایشگاه ارتباطات سال 94 چه خبر؟به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز شاهد تغییر و تحول در تکنولوژی هستیم و در این میان ارتباطات و کیفیت آن می‌تواند نقش بسیار زیادی در استفاده مردم از تکنولوژی داشته باشد و اگر بتوان کیفیت مناسب ارتباطات و فناوری اطلاعات را فراهم کنیم طبیعتا رضایت مردم از آن بیشتر می‌شود و امروزه با توجه به افزایش گرایش مردم به ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند نقش بسیاری در گرایش و استقبال از تکنولوژی‌ها داشته باشد.

به همین منظور نمایش تولیدات داخلی و خارجی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور چند سالی است در نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه تلکام برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر ساله در اوایل مهر ماه برپا می‌شود و در آن تعدادی از تولیدکنندگان داخلی و خارجی توسعه خود را در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

سال گذشته نمایشگاه تلکام 2014 یا همان پانزدهمین نمایشگاه تلکام با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نیمه اول مهر ماه افتتاح شد و در این نمایشگاه حدود 45 تا 60 شرکت بین‌المللی و بیش از 115 شرکت داخلی شرکت کردند و امسال با توجه به رسیدن مهر ماه قرار است این نمایشگاه از چهارم مهر ماه توسط رئیس مرکز ملی فضای مجازی افتتاح شود.

در شانزدهمین نمایشگاه تلکام آخرین دستاوردها و خدمات ارائه شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های وابسته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان 17 کشور جهان در نمایشگاه ایران تلکام 2015 حضور می یابند.

گفتنی است؛ شانزدهمین نمایشگاه تلکام از 4 تا 7 مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار