افزايش 47درصدی کشف و کاهش 12درصدی سرقت در آمل.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اينکه نگراني غالب شهروندان از وقوع سرقتها بوده گفت: در اين عرصه با بهره گيری از تمام تلاش و توان عوامل تجسس کوپ و کارآگاهان پليس آگاهی 38 درصد افزايش دستگيری و 47 درصد افزايش کشفيات سرقت را داشته ايم .

سرهنگ گنجيان افزود :در اين راستا آموزشهاي مستمر و مدام و به روز به عوامل گشت با ايجاد حساسيت و افزايش تعداد ترافيک گشت ضمن ارتقاء سطح دستگيری ها 12درصد از وقوع جرائم کاسته شده است .

سرهنگ گنجيان با برشمردن جرائمی چون مواد مخدر، سرقت، اراذل و اوباش و زمين خواری افزود : در حوزه مبارزه با مواد مخدر بحمداله درسطح استان ، شهرستان آمل رتبه اول کشف را داشته و 57 درصد افزايش کشف نسبت به سال گذشته داشتيم مضاف بر اينکه تعداد زيادي از قاچاقچيان مواد مخدر چه به صورت باندي و چه به صورت انفرادي دستگير و روانه زندان و تعدادي از معتادان در اجراي ماده 16 به مراکز ترک اعتياد و درمان معرفي شده اند .

به گفته وی : با تلاش شبانه روزي مأموران، مخفيگاه متهمان فراري "م-ر" و "م-- ح" شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير و پس از تحويل به مراجع قضايي روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل برخورد جدی با اراذل و اوباش را وظيفه ذاتی پليس برای استقرار امنيت پايدار دانست گفت : اگر در يک محله ای کسی عرض اندام کند برای پليس کار نگران کننده ای است چرا که علاوه بر اخلال در نظم اجتماعی و ايجاد احساس نا امنی، به حيثيت و اقتدار پليس لطمه وارد کرده است، بايستی با اين موضوع مقتدرانه و قانونمندانه برخورد کرد که الحمدلله تا کنون اجازه عرض اندام داده نشده و بلافاصله با تعامل خوب دستگاه قضائی اقدام اوباشگری در نطفه خفه و برخورد شديد انتظامی صورت گرفته است.

انتهای پیام.

برچسب ها: افزایش ، کشف ، کاهش ، سرقت ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.