مرحله دوم سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری آمل راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری آمل در جلسه دولت الکترونیک که در فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزارشد گفت: پس از پياده سازی فاز اول و تحقق شعار شهرداری الكترونيك ، فاز دوم سیستم یکپارچه شهرسازی كه بيشتر با هدف تحقق شهروند الكترونيك می باشد درحال راه اندازی است.

محمد آزاد افزود: در راستای همگام شدن با دنیای پیشرفته‌ حوزه فناوری اطلاعات و به منظور نیل به هدف دستیابی به آرمان شهرداری و دولت الکترونیک سيستم یکپارچه شهرسازی در اين شهرداری اجرا شده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری آمل با اشاره به اینکه یکی اهداف پیاده سازی سیستم یکچارچه جلوگیری از ورود شهروندان به شهرداری است گفت: ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان همراه با ارائه سرویس های پیگیری درخواست، تصدیق گواهی، اعلام ضابطه، فیش نوسازی و فیش صنفی می باشد که برروی سرویس خدمات الکترونیکی شهروندان در سایت ESUP.AMOL.IR است.

آزاد با بیان اینکه بیش از 90 هزارپرونده در شهرداری موجود است افزود: تاکنون با تمام سعی و تلاش 30 هزار پرونده اطلاعات آن وارد شده که 60 هزار پرونده دیگر باقی مانده است تا وارد سیستم شود.

به گفته وی: سیستم یکپارچه شهرسازی که منطبق با سیاست و قوانین مصوب در شهرداری آمل است جایگزین سیاستهای قبلی گشته و با استقرار آن با هدف رسیدن به یک شهر الکترونیک در جهت پاسخگویی به نیازهای هموطنان گامی مؤثر برداشته می شود.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری آمل به اقدامات در دست اجرای سازمان اشاره کرد و گفت: برای سهولت در وارد کردن اطلاعات به سیستم برون سپاری ساماندهی بایگانی و آرشیو الکترونیکی پرونده ها و ورود اطلاعات در سیستم یکپارچه سازی شهرسازی در دستور کار است که امسال عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.