کرمانشاه؛

برگزاری مراسم تودیع و معارفه استانداران کرمانشاه با چاشنی حاشیه

تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کرمانشاه با حاشیه هایی که داشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تودیع و معارفه ابراهیم رضایی بابادی استاندار سابق و اسدالله رازانی استاندار جدید استان ، لحظاتی پیش با حضور مقیمی قائم مقام معاون سیاسی وزارت کشور و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در استانداری کرمانشاه پایان یافت .

قرار بود در این مراسم رحمانی فضلی وزیر کشور بر اساس اعلام قبلی حضور یابد اما به جای وی مقیمی قایم مقام و معاون سیاسی وزارت کشور میهمان این مراسم بود گفته می شد علت عدم حضور وزیر کشور نگرانسی از اعتراض احزاب اصلاح طلب استان در خصوص عدم توجه استانداری کرمانشاه به احزاب اصلاح طلب ( غیر از دو حزب کارگزاران و اعتدال توسعه ) در خصوص بکار گیری آنان در پستهای مدیرینی استان و عدم صدور حکم  جعفر همتی مشاور عالی استانداری کرمانشاه   و از چهره های مورد قبول اصلاح طلبان بعنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری پس از گذشت بیش از دو ماه از معرفی وی به وزارت کشور بوده است . 

از جمله حاشیه ها دیگر می توان به تذکر و سوء استفاده تبلیغات انتخاباتی علی جلیلیان نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و نامزد انتخابات مجلس آتی اشاره کرد.
 
وی در بین سخنرانی با بیان اینکه چرا یک نماینده اهل حق اجازه سخنرانی در این مراسم را ندارد خواستار آن شد که حتما یکی از مردم اهل حق در این مراسم به بیان دیدگاه های خود بپردازد که در نهایت به اجبار سید فزراد افضلی مدیر کل شیلات استان کرمانشاه (که از مدیران اهل حق استان می باشد ) در سخنانی " خارج از برنامه مشخص شده " از زحمات رضایی بابادی استاندار سابق کرمانشاه و توجه ویژه وی واقلیت های مذهبی از جمله اهل حق تشکر کرد . 

گفتنی است جلیلیان به منظور کسب آرای جمعیت اهل حق شهرستان دالاهو که در انتخابات آن منطقه تاثیر بسیار زیادی دارد برنامه سخنرانی افضلی را ترتیب داد که با اعتراض برخی از حضار مبنی بر سوء استفاده جلیلیان از این مراسم مواجه شد . 

همچنین برخی از حاضران در این مراسم با اعتراض به برگزارکنندگان آن خواستار سخنرانی یکی  از نمایندگان احزاب اصلاح طلب استان شدند که باز هم به اجبار اکبری مسئول خانه کارگر استان که از احزاب اصلاح طلب می باشد خارج از برنامه پشت تریبون رفت و در سخنانی گفت : احزاب و رسانه ها وظیفه روشنگری جامعه را بر عهده دارند .

وی با تشکر از نگاه ویژه استاندار سابق به احزاب اصلاح طلب گفت : امیدواریم با تلاش احزاب و همه قشر های جامعه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باشیم و در این انتخابات نمایندگانی انتخاب شوند که با دولت آقای روحانی و اجرای برنامه های این دولت همراه باشند . 

از دیگر حاشیه های این مراسم می توان به سخنرانی رضایی بابادی استاندار سابق کرمانشاه اشاره  کرد . 
وی در سخنانی از عملکرد کاری خود در مدت 22 ماه استانداریش در کرمانشاه گفت : در این مدت در 3 شاخص بهبود فضای کسب و کار ، شاخص فلاکت و جذب سرمایه گذاری بسیار خوب عمل شده است . 

وی گفت : در دروان خدمت من یک درصد از آمار بیکاری استان کاهش یافت به گونه ای که از رتبه اول بیکاری به رتبه ششم در کشور رسیدیم . 

رضایی افزود : این مدت شاخص فلاکت نیز به نصف کاهش یافت ، و در زمینه جذب سرمایه گذاری نیز با 304 در صد رشد ، به رتبه اول کشور دست یافته ایم. 

او ادامه داد : بنده در مدت 22 ماه استانداری با اخلاقی آرام و چهره باز با همه بر خورد کرده ایم و علیرغم اینکه برخی از رسانه ها علیه من اقدام کرده اند اما بنده فضایی آرام و بدون دغدغه ای را برای آنان فراهم آورده ام به گونه ای که برخی عدم برخورد بنده با برخی افراد حاشیه ساز را نقطه ضعف بنده اعلام می کردند.

البته در حاشیه این مراسم نیز هر از چند گاهی زمزمه ها و سرو صداهایی توسط برخی از حاضران علیه استاندار سابق کرمانشاه مبنی بر تصرف پستهای مدیریتی استان توسط نزدیکان محمد رضا شعبانی مسئول پارلمانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بهرام سلیمانی مدیر کل حوزه استاندار استانداری بلند می شد که با تذکر مسئولان حراست استانداری خاموش می شد.

گفتنی است پس از پایان این مراسم بلا فاصله لابی هایی توسط برخی از فعالان سیاسی و احزاب با استاندار جدید در پشت درهای بسته آغاز شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.