علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران به دلیل مسائل انضباطی این تیم را در سفر به اصفهان همراهی نمی کند.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال نفت تهران در حالی برای دیدار مقابل ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر به اصفهان سفر می کند که علیرضا بیرانوند، دروازه بان این تیم به دلیل حاشیه های ایجاد شده در بازی نفت و استقلال و عدم حضور در ترکیب اصلی در اختیار کمیته انظباطی باشگاه قرار گرفته و علیرضا منصوریان نیز تا مشخص شدن حکم این دروازه بان ، وی را از شرکت در تمرین و مسابقات نفت محروم کرد به همین دلایل بیرانوند در سفر به اصفهان، نفتی ها را همراهی نمی کند.

زمان سفر نفت به اصفهان 

کاروان تیم فوتبال نفت تهران ساعت 15:40 امروز به اصفهان سفر می کند و پس از رسیدن به این شهر در هتل آسمان مستقر می شود.

آخرین تمرین نفت در تهران 

آخرین تمرین تیم فوتبال نفت تهران پیش از سفر به اصفهان از ساعت 12:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار شد و شاگردان منصوریان در این تمرین تدابیر تاکتیکی وی را برای تقابل با ذوب آهن اجرا کردند.ضمن این که آخرین تمرین نفت قبل از رویارویی با حریف اصفهانی عصر فردا در این شهر برگزار می شود.

مهندس همچنان دور از نفت

ایمان مبعلی، طراح و بازیساز اصلی نفتی ها به دلیل تداوم مصدومیت در این بازی نیز تیم خود را همراهی نمی کند. موضوعی که به اذعان کادر فنی نفت یکی از مهم ترین دلایل عدم نتیجه گیری این تیم در هفته های اخیر بوده است.

تقابل گل محمدی با شاگردان سابق

یحیی گل محمدی، سرمربی ذوب آهن که در زمان حضور در نفت تهران نخستین بار در تاریخ این باشگاه نفت را به لیگ قهرمانان رساند در این دیدار مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد.

بنیادی فر داور دیدار نفت

طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی فر به همراه قهرمان نجفی و بابک عباسقلی دیدار تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می کنند. علی احمدی داور چهارم و خداداد افشاریان ناظر داوری می باشند.

دیدار دو تیم نفت تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17:30 روز شنبه 4 مهر در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.