سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تلاشمان این است که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم اما گاهی اوقات پیش می آید که تیم های بزرگ هم دچار مشکل شوند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل راه آهن تصریح کرد: بعد از بازی با نفت، تلاشمان این بود که برای رفع خستگی بازیکنان، ریکاوری داشته باشیم. راه آهن تیمی خوب و جوانی است و سعی می کنیم با برنامه ریزی، دوندگی بچه ها و بازی تهاجمی موفق به گرفتن سه امتیاز بازی شویم، البته کار آسانی نداریم. راه آهن دچار تغییر در کادر فنی خود شده است، به تارتار بابت حضور در راه آهن تبریک می گویم، اما شناخت کافی از این تیم داریم و امیدواریم بازی ارائه دهیم که هواداران و مردم لذت ببرند.

وی در خصوص اینکه استقلال در دو بازی اخیر، دست از بازی تهاجمی آغاز فصل کشیده است، تاکید کرد: گاهی اوقات تیم های بزرگ هم دچار مشکلات می شوند و ما تلاشمان این است که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. البته تیم هایی که با آن ها بازی داشتیم مثل گسترش و نفت، تیم های خوبی بودند و نمی توان انتظار داشت که فقط ما حمله کنیم و آن ها حمله ای روی دروازه ما نداشته باشند. بنای کار ما بازی تهاجمی بوده اما گاهی اوقات تاکتیک حریف نمی گذارد که ما بتوانیم به بازی تهاجمی بپردازیم اما در مجموع آمار خوب است و خوردن 5 گل در این مسابقات نمی تواند آمار بالایی باشد.

مظلومی، درخصوص غایبان استقلال در برابر راه آهن گفت: مگویان مصدوم است و ریوالدو هم به آمادگی نرسیده است.

سرمربی استقلال در خصوص صدرنشینی تیمش در پایان هفته ششم مسابقات اظهار داشت: تنها شش هفته گذشته است و ما هم باید برای سی هفته برنامه ریزی کنیم. بچه ها هم نباید دلشان را با این مقام خوش کنند و باید هفته پایانی لیگ صدرنشین باشیم. خیلی هم راغب نیستم که الان صدرنشین باشیم چون در این صورت فشارها بیشتر می شود. دوست داشتم به مرور از پایین جدول به بالا بیاییم، اما حالا که اینجا هستیم باید این مقام را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص حضور افشارزاده در استقلال به عنوان سرپرست بیان کرد:  وظیفه من نیست پاسخگو باشم. وی زحمات زیادی می کشد فکر نمی کنم، تغییر این مسئله زیاد مشکل ایجاد کند. احتمالا قانون این مسئله را به وجود آورده است. همه مجموعه استقلال دوست دارند افشارزاده بماند و از مسئولیتش کم نشده است.

مظلومی در پایان درباره صدمین حضور خود در  استقلال خاطر نشان کرد: دوست دارم حضورم از این تعداد بیشتر هم شود. تلاش من این بوده که استقلال بازی تهاجمی و تماشاگر پسندی را ارائه دهد و در بازی های بعدی نیز همین روند را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار