دبیرکل فدراسیون در مراسم افتتاحیه سومین فستیوال ملی فوتبال زیر 12 سال گفت: یکی از اهداف اصلی فدراسیون برای تامین آینده فوتبال، رشد و توسعه فوتبال پایه است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا اسدی- دبیرکل فدراسیون ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم افتتاحیه گفت: در ابتدا عید سعید قربان را تبریک می گویم. از اینکه می بینم فوتبال پایه کشور در حال رشد است خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم مسئولیتی که بر گردن ما هست را به درستی انجام دهیم. شاهد برگزاری سومین فستیوال ملی فوتبال پایه کشور به میزبانی استان البرز هستیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد تا به یکی از اهداف فدراسیون که همانا گسترش فوتبال پایه است، برسیم.

دبیرکل فدراسیون در ادامه رو به فوتبال آموزان کرد و گفت: اول از شما می خواهم در کنار ورزش تان به علم و دانش بپردازید، بدون شک آینده ای موفق خواهید داشت و مطمئنا از جمع شما فوتبال آموزان برترین ها به تیم ملی راه پیدا می کنند. دوم اینکه به معلم و مربیان خود احترام بگذارید. آروزی موفقیت برای تک تک شما در تمامی مراحل ورزشی و تحصیلی را دارم. بسیاری از مسئولین ورزش کشور که در این فستیوال حاضر هستند که در گذشته فوتبالیست های بزرگی بودند و فقط برای دیدن شما به این مراسم آمده اند. شما ورزشکاران در ابتدای راه هستید و در آینده فوتبالیست های بزرگی خواهید شد.

اسدی در پایان گفت: از تمام مسئولین ورزات ورزش و جوانان، هیات رئیسه فدراسیون و آکادمی فوتبال تشکر می کنم و امیدوارم این همبستگی ادامه پیدا کند تا باعث سربلندی و افتخار کشور شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار