سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام به داور معترض شدم که البته این موضوع را فقط به خود او گفتم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین فرکی در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل صبای قم، اظهار کرد: بازی را خوب شروع نکردیم. بر خلاف انتظار 10 تا 15 دقیقه اول خوب بازی نکردن ما غیرقابل پیش‌بینی بود و متأسفانه گل هم خوردیم. اما بعد از گل بازیکنان ما خوب بازی را در اختیار گرفتند و تا پایان نیمه اول بهتر از صبا بودیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم طبق آن چیز که به بچه‌ها گفته بودیم بازی را خوب و هجومی آغاز کردند. تغییر سیستم هم دادیم. شیوه بازی تیم را از 4-4-2 به 3-4-3 تغییر دادیم و تا پایان هم با این روش موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و تیم برتر میدان بودیم اما حیف که از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی سپاهان یادآور شد: ما از 14 بازی که شکست نخورده بودیم و آخرین باخت‌مان مقابل همین تیم صبا بود این بازی را واگذار کردیم اما از داور بازی گلایه دارم که در نیمه دوم می‌توانست وقت تلف شده بیشتری محاسبه کند.

فرکی تصریح کرد: در نیمه دوم تلاش خوبی کردیم تا گل خورده را جبران کنیم. از صبا هم برتر بویدم اما اتلاف وقت توسط تیم حریف نکته منفی نیمه دوم بود و این شرایط را به نفع تیم صبا پیش برد.

سرمربی سپاهان راجع به اعتراض‌های همراه با توهین هواداران سپاهان، به وی و شاگردانش تصریح کرد: تعجب می‌کنم این هواداران با هماهنگی باشگاه سپاهان به قم آمده بودند و برای تعدادی محدودشان متأسفم و پیگیر توهین‌هایی که شد خواهم بود.

وی خاطرنشان کرد: شعار علیه من و علی دایی سرمربی صبا و بازیکنان تیم چیزی را تغییر نخواهد داد. ما کوچک نمی‌شویم اما وجهه سپاهان و این اندک هواداران مخدوش می‌شود. فصل قبل هم همین جا همین هواداران همین شعارها را سر دادند و به ما توهین کردند اما وقتی قهرمان شدیم پیش من آمدند و عذرخواهی کردند.

فرکی در پاسخ به سوالی درباره نحوه قضاوت داور،‌یکبار دیگر تأکید کرد:من برای اولین بار در دوران مربیگری‌ام به داور اعتراض کردم البته این اعتراض را فقط به خود او گفتم که در لحظه محاسبه وقت اضافه و ندادن ادامه بازی در لحظه‌ای که تیم ما حالت حمله داشت چند اشتباهی بود که او انجام داد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار