قزوین؛

حوادث منا نشان از بی تدبیری مسئولان عربستان و آل سعود دارد

موسوی مویینی امام جمعه موقت قزوین: این حادثه در ادامه سلسله حوادث اخیر که منجر به کشته شدن صدها نفر از حجاج شد نشان داد که مسئولان عربستان حقیقتا کفایت، شایستگی و لیاقت مدیریت و اداره این ایین معنوی را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛امام جمعه موقت قزوین در ادامه با اشاره به اینکه حوادث منا نشان دهنده بی تدبیری رژیم ال سعود است افزود:  رزیم ال سعود به جای بمباران و قتل و عام  مردم مظلوم یمن در جهت برقراری نظم و امنیت در کشور خود اقدام نمایند .

وی حادثه تلخ منا را فاجعه بسیار دلخراشی دانست و تصریح کرد: این حادثه، حلقه دیگری از زنجیره بی کفایتی‌های رژیم آل‌سعود را هویدا کرد.

حجه الاسلام موسوی مویینی  در ادامه گفت: عربستان به  جای اینکه نقش کد خدایی ظالم و قلدر را در بین کشورهای مظلوم بازی کند، بیاید و بی کفایتی، بی لیاقتی و ضعفهایش را در خدمت و تامین امنیت زائران خانه خدا تطهیر کند و توانش را در این حوزه  بگمارد.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه با شاره به حضور زائران 20 میلیون در کربلای معلی  در اربعین حسینی گفت: در اربعین حسینی سالیانه 20 میلیون زائر از نقاط مختلف جهان اسلام به کربلا می ایند و اتفاقی نمی افتد امام در موسم حج  رژیم ال سعود توان برقراری  امنیت برای 2 میلیون و 500 زائر را ندارد

حجه الاسلام موسوی مویینی در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همین رزیم  غاصب عربستان در دوران دفاع مقدس به کمک امریکا و اسرائیل به صدام کمک می کرد تا جنایات رزیم بعثی علیه رزمندگان ما بیشتر شود .

امام جمعه موقت قزوین در ادامه دوران دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ کشورمان یاد کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با گذشت و ایثار و جانفشانی خود ضمن دفاع از تمامیت  ارضی کشور زمینه سر بلندی و عزت و افتخار را به کشور عزبزمان ایران به ارمغان اوردند .

حجه الاسلام موسوی موینی در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار ولایت در هدایت و رهبری  نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر حامی ولایت باشیم سعادتمند خواهیم بود و اگر پشتبات ولایت مطلقه فقیه نباشیم قطعا زمینه شکست ما فراهم خواهد شد .

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به توطئه های غرب و استکبار جهانی علیه مسلمانان  جهان اشاره کرد و خواستار وحدت و همدلی میان مسلمانان جهت خنثی سازی این توطئه ها شد .



انتهای پیام/ ا
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.