امام جمعه بجنورد گفت:آل سعود دنباله رو بني اميه است که جنايات خود را بر گردن خدا مي انداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي امام جمعه بجنورد در خطبه هاي عبادی سیاسی این هفته  با عرض تسليت به خانواده هاي حادثه منا در روز عيد قربان با اشاره به اینکه هرچه از عمر حاکمان آل سعود مي گذرد، مديريت آنان ناکارآمد تر و جنايات آنان بيشتر مي شودگفت: با توجه به دو حادثه اي اخير که در مناسک حج امسال متوجه حجاج شد به دنيا ثابت شد که آل سعود لياقت و توان اداره حرمين شرفين را ندارد.

وي با اشاره به حادثه هولناک و فاجعه دلخراش اخير در منا افزود: آل سعودي که امروز دست نشانده غرب و در آغوش آمريکا و اسرائيل قرارگرفته و از آنان تبعيت مي کند، جان مسلمانان برايش ارزشي ندارد.

خطيب نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: بيش از يکصد نفر از جان باختگان حادثه اخير از هموطنان زائر خانه خدا بودند که تعدادي از آنها از اهالي خراسان شمالي بودند.

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي همچنين با گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما در طول دوران دفاع مقدس، اسماعيل هايي پرورش داديم و تقديم اسلام کرديم که اکنون بايد راه آنان ادامه داشته و حفظ شود.

حجت الاسلام يعقوبي با اشاره به روز آتش نشان اظهار داشت: آتش نشانان هموراه در تمامي مواقع بحراني تلاش کرده اند تا در سريع ترين زمان ممکن وارد عمل شده و براي رفع حوادث اعم از آتش سوزي به آسيب ديدگان سوانح نيز کمک کنند.

نمازگزاران پس از اقامه نماز در محکوم کردن جنايات آل سعود به ويژه فاجعه ديروز منا، باراهپيمای و فريادهاي رساي «مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر استکبار» و «مرگ بر آل سعود» حوادث اخير و بي کفايتي هاي رژيم آل سعود در مديريت مناسک حج را محکوم کردند.

 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.