قشقاوی: سفر به عربستان جهت تعیین تکلیف سریع وضعیت مفقودین حادثه منا

معاون امور کنسولی وزارت خارجه گفت: بنده به همراه هیئتی متشکل از مدیران کل منطقه‌ای و کنسولی وزارت خارجه به محض دریافت ویزا، به عربستان سفر می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "حسن قشقاوی" معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان با حضور در بخش خبری 14 و با اشاره به حادثه منا، اظهار داشت: در کمیته ویژه‌ شورای عالی امنیت ملی مقرر شد تا بنده به همراه هیئتی متشکل از مدیران کل منطقه‌ای و کنسولی وزارت خارجه، مدیرکل هلال احمر و تیم رسانه‌ای، به محض دریافت ویزا، جهت مساعدت به وضعیت مدیریت معنوی به عربستان سفر داشته باشیم.

وی درباره اهداف این سفر گفت: در این سفر سه هدف "تعیین تکلیف سریع وضعیت مفقودین"، "انتقال جان‌باختگان به کشور" و "رسیدگی به مصدومین" پیگیری خواهد شد.

قشقاوی درباره وضعیت شناسایی مفقودین در منا گفت: ارگان‌های مختلف در منطقه منا تا آنجایی که زمینه فراهم بوده، اقدام آجلی در شناسایی وضعیت مفقودین انجام داده‌اند.

معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه درخصوص آمار مفقودین ابراز کرد: برخی از زائران در حال مداوا هستند و برخی دیگر هم در کاروان‌های دیگر حضور دارند و از آنجا که آمارها به طور تدریجی مخابره می‌شود، فعلا امکان ارائه آمار دقیق وجود ندارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قشقاوی ، عربستان ، منا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۴
احتمال حوادث مشابه و یا درگیری های شاهزادگان قبل از بازگشت حجاج هنوز وجود دارد
آخرین اخبار