ساعتی پیش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزدطی اطلاعیه ای اقدامات غیر مسئولانه و بی کفایتی رژیم آل سعود را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛در اطلاعیه شورای هماهنگی استان یزد آمده است:

 هنوز چند روز از فاجعه از دست دادن شماری از هموطنانمان در حادثه مسجدالحرام نگذشته بود که فاجعه ای عظیمتر بدست آل‌سعود ملعون رقم خورد و عید قربان را بر امت اسلامی به عزا تبدیل کرد.
  
ناکارآمدی و بی توجهی رژیم خبیث آل‌سعود درساماندهی زائران بیت الله الحرام سبب جان باختن صدها تن از مسلمانانی شد که ازشصت کشور 
جهان برای انجام مناسک راهی حرم امن الهی شده بودند.

این جنایت بزرگ و نابخشودنی، با هر ماهیت شوم و پلیدی که صورت گرفته باشد، حجت را بر تمامی کشورها تمام کرده و به وضوح نشان میدهد که رژیم منفور آل‌سعود صلاحیت اداره خانه خدا را ندارد و امت اسلام باید دست این خاندان فاسد صهیونیستی را از سرزمین وحی کوتاه کنند.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده اگر کشورهای مختلف اسلامی بر سکوت خود در برابر این فجایع ادامه دهند، هر روز باید منتظر شنیدن خبر کشته شدن شماری از مسلمین به بهانه های مختلف و تحت حوادث غیر قابل توجیه در عربستان باشیم.  

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن عرض تسلیت این فاجعه ی بزرگ به امام زمان(عج)و نائب بر حق ایشان، آیت الله خامنه‌ای و خانواده‌های داغدار این عزیزان و عموم ملت مسلمان جهان، اقدامات غیر مسئولانه و بی کفایتی رژیم آل سعود را محکوم می کند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.