بسیاری از کاربران آیفون به علت کند شدن تلفن هوشمند خود تمایل به تعویض آن دارند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل هرساله یک آیفون جدید به بازار راهی می کند که آخرین آن  iphone 6s  و iphone 6s Plus  است ولی بسیاری هستند که هنوز از آیفون های قدیمی خود استفاده می کنند.هر سال آیفون شما قدیمی تر می شود و برنامه ها قدرت پردازش بیشترمی خواهند. در این جا راه هایی را به شما آموزش مدهیم که با استفاده از آنها می توانید سرعت آیفون قدیمی خود را افزایش دهید.

1.پاک کردن history  مرورگر خود

مرورگر safari  تمام  صفحات بازدید شده توسط شما را ذخیره می کند پس یکی از راهایی که می توانید سرعت آیفون را افزایش دهد پاک کردن آن ها است. برای پاک کردن این اطلاعات کافیست به روش زیر عمل کنید.  setting -> Safari -> Clear History and Website Data


سرعت آیفون خود را افزایش دهید


2. خاموش کردن Refresh  برنامه های بر روی صفحه

بسیاری از برنامه ها برروی صفحه (پیش زمینه)  گوشی اجرا می شوند در حالی که مورد استفاده نیستند. به طور مثال اطلاعات درمورد مکان شما "location" را چک می کنند. اجرا این برنامه باعث کند شدن تلفن شما می شود و با رفتن به Settings -> General -> Background App Refresh to change میتوانید Refresh  کل برنامه ها و یا فقط چند برنامه را خاموش کنید. برنامه فیسبوک و اسکایپ دو برنامه هستند که همیشه در حال اجرا برروی صفحه (پیش زمینه) هستند.


سرعت آیفون خود را افزایش دهید

3.استفاده از برنامه های رسمی  Apple

استفاده از برنامه های رسمی Apple  مانند دوربین ، نقشه ومرورگر Safari به جای دیگر برنامه ها سرعت آیفون را افزایش می دهد.

4.ایجاد فضای خالی 

با رفتن به Settings -> General -> Usage -> Manage Storage می توانید مشاهده کنید کدام برنامه ها حجم بیشتری را در فضای تلفن اشغال کرده اند و با پاک کردن بعضی از آن ها و نصب مجدد می توانید سرعت تلفن خود را به طور چشم گیری افزایش دهید.


سرعت آیفون خود را افزایش دهید


5.خاموش کردن Reduce Motion

با روشن بودن این گزینه ممکن است که وارد یا خارج شدن از یک برنامه زیباتر به نظر بیاید ولی باعث کم شدن سرعت آیفون شما می شود. با رفتن به  Settings -> General -> Accessibility -> Reduce Motion می توانید این گزینه را خاموش کنید.


سرعت آیفون خود را افزایش دهید


منبع:تلگراف

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.