امام جمعه مشهد؛

سوء مدیریت عمدی آل سعود، عامل اصلی حادثه منا

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وقایع تلخ منا نشان دهنده بی کفایتی و بی لیاقتی سعودی ها در اداره کردن این مراسم مذهبی است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیر کل و جمعی از مدیران صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: هر چند سال یک بار شاهد حوادث تلخ در مناسک حج هستیم که اگر حکومت آل سعود همچنان ادامه یابد در سالهای آینده شاهد حوادث فجیع تر از حادثه اخیر در منا نیز خواهیم بود.

وی با درخواست صبر جمیل از خداوند برای بازماندگان و خانواده های جان باختگان این حوادث گفت: این خانواده ها بدانند که عزیزانشان در یک عرصه جهاد به ملکوت اعلی پیوسته اند.

آیت الله علم الهدی همچنین گفت: بی شک نگاه مسوولان سازمان به صدا و سیمای خراسان رضوی باید به مثابه مرکز دوم رسانه ملی باشد و صدا و سیمای این استان باید فراتر از سایر شبکه های استانی در کشور دیده شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: رسانه ملی خود را مکلف به پیروی از منویات رهبری و رهنمودهای چهره های فاضل و مکتبی می داند.

محسن نصرپور با اشاره به لزوم تبیین دیدگاه های ارزشی و ولایت مدار در ابعاد مختلف زندگی مردم از بستر رسانه استانی گفت: بهره مندی از ظرفیت های غنی فرهنگی حرم مطهر رضوی و استان در دنیای امروز که رسانه ها در رقابت و فضای جنگ نرم قرار دارند بسیار مهم است.

امام جمعه مشهد در پایان این دیدار از استودیو های پخش و نودال صدا و سیمای خراسان رضوی دیدن کرد.

ز/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.