سرپرست حوزه هنری استان اردبیل گفت: 15 عنوان نمایشگاه هنرهای تجسمی به همت این نهاد اجرایی تا پایان سال جاری در اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ امیر رجبی هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را معرفی آثار هنرمندان بومی استان دانست و افزود: با برنامه های فرهنگی زمینه تعامل عموم مردم با تولیدات هنری ارتقا می یابد.

وی گفت: نگارخانه نقش خیال در ساختمان اداری حوزه هنری در پاسخ به دغدغه هنرمندان در برگزاری نمایشگاه ها و با توجه به کمبود گالری و نمایشگاه های هنری احداث شده است.

سرپرست حوزه هنری استان اردبیل همچنین با اشاره به برگزاری 33 کارگاه آموزشی در تابستان اظهار کرد: علاوه بر اینکه این کارگاه ها تداوم دارند ثبت نام برای کارگاه های آموزشی مهر ماه نیز آغاز شده است.

رجبی گفت: در بخش هنرهای تجسمی 23 کارگاه آموزشی ، در روابط عمومی 9 کارگاه ، در ادبیات سه کارگاه ، در موسیقی 12 کارگاه ، در هنرهای نمایشی سه کارگاه و در هنرهای تصویری هفت کارگاه پیش بینی شده است.

وی همچنین از برگزاری هفتگی کارگاه شعر آیینی ، کارگاه شعر و کارگاه داستان نویسی ، کارگاه درس گفتارهای مثنوی ، کارگاه رمان ، کارگاه تاریخ شفاهی ، کارگاه شعر و خاطره ، کارگاه تخصصی سینما و کارگاه نقد و بررسی آثار نمایشی تا اسفند ماه امسال خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.