رئیس فدراسیون بسکتبال ایران و بازیکنان تیم کشورمان پس از شکست برابر فیلیپین درباره این دیدار صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال و بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران پس از نخستین شکست تیم کشورمان در جام ملت‌های آسیا، از این دیدار گفتند.  

محمود مشحون رئیس فدراسیون :  به نظر من ساعت بازی همانطور که قبلا گفته بودم مارا دچار مشکل کرد و توان بچه ها رو پایین اورده بود. در هر حال  برای فتح جام اینچنینی باید همه همراه باشند و بد قلقی نباشد. وی ادامه داد : از نظر دیگر بچه ها دچار غرور شده بودند و شکست در این مرحله باعث شد که به خود بیایند و حریف دیگری را دست کم نگیرند.

حامد آفاق :  از نظر من دلیل این شکست یه کم غرور بچه ها بود و مطمئن باشید قابل جبران است و تلاش همه تیم این است که جام را فتح کنیم.فیلیپین اگر صد بار دیگر هم با ما بازی کند نمی تواند برد امروز را تکرار کند و ما به عدم تمرکز خود باختیم .

سجاد مشایخی: من هم با حامد آفاق موافقم که تیم تمرکز لازم را نداشت و ساعت بازی هم مزید بر علت شد تا توان بچه ها پایین بیاید.این باخت را جبران می کنم .

سعید داورپناه: مطمئنم فیلیپین چیزی از نظر فنی بر ما برتر نبود و ما به خودمان بازی را واگذار کردیم و خستگی و غرور باعث باخت ماشد.

مهران سررشته،  سرپرست تیم ملی: امروز روز ما نبود و همیشه در یک زمستان نمی شود مواظب بود و سرما نخورد و امروز ما سرما خوردیم و باخت ما به موقع بود. وی ادامه داد اگر در مهمترین ثانیه های بازی یعنی آخر نیمه اول پرتاب ما گل می شد و یازده اختلاف می شدیم برنده بازی بودیم .

بهنام یخچالی: گفتنی ها را بچه ها  گفتند و فقط من بگویم که تیم ما امروز تمرکز لازم را نداشت و باختیم چون روز ما نبود .

مهدی کامرانی: من اگر بگویم از بازی خودم راضی نیستم مشکلی حل نمی شود اما کلا تیم بازی خوبی را ارائه نداد و امروز در دفاع خوب نبودیم . دلیل باخت ما عدم تمرکز و دفاع بد بود که باعث شد ببازیم. وی ادامه داد : وجود آندره بلچ هم آنطور که برایش سنگ تمام گذاشتن نبود و نمی توان گفت دلیل اصلی برد آنها این بازیکن بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار