به مناسبت هفته گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، اقدام به برگزاری جشنواره عصرانه با جغور بغور در محل کارخانه کبریت این استان کرده است.

بر گزاری جشنواره عصرانه با جغور بغور همزمان با هفته گردشگری در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان آغاز هفته گردشگری از دهم مهرماه گفت: افتتاح جشنواره به علت وقوع حادثه منا و اعلام عزای عمومی از طرف مقام معظم رهبری روز ششم مهرماه با دو روز تاخیر برگزار و برنامه های جانبی شاد حذف می شود.

علی اکبر شرفی با اعلام مشارکت شهرداری در برگزاری جشنواره جغور بغور افزود: پیگیری اجرای بخش برگزاری جشنواره جغور بغور توسط مسئول انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ عصرانه با جغوربغور در زنجان ادامه داد.: این جشنواره نیز به مناسبت هفته گردشگری از 6 مهر ماه آغاز به کار کرده و به مدت یک هفته در کارخانه کبریت زنجان برپاست.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی و شناساندن این غذای سنتی زنجان عنوان کرد .

گفتنی است: اطلاع رسانی در قالب نصب بنر و بیلبورد در سطح استان و توزیع پوستر جشنواره بین ادارات و ارگانهای استان انجام شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: زنجان ، جشنواره ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.