جودوکار تیم ملی کشورمان گفت: مانند سرباز در خدمت ایران بوده و برای بالا رفتن پرچم ایران تلاش می‌کنم.

جواد محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  جوان اظهار کرد: با فراهم شدن برخی از شرایط به  اردوهای تیم ملی برگشتم امیدوارم تا  المپیک مشکلی برای جودو به وجود نیامده و جودوکاران ایرانی  حضور درخشانی در مسابقات پیش رو داشته باشند.

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون جودو بیان کرد: مسئولان پیگیر رفع مشکلات مالی هستند. فدراسیون قول‌‌های خوبی به ورزشکاران داده‌اند. امیدوارم بدون دغدغه فکری در مسابقات شرکت کرده و مانند سرباز برای بالا رفتن پرچم  ایران تلاش کنم.

وی افزود: از آن‌ جایی که تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می‌کنند به نظر من ادغام اردوی این تیم‌ها با تیم بزرگسالان برای هر 2 طرف مفید است.

محجوب درباره غیبت تیم پزشکی در تمرینات تیم ملی جود و بیان کرد: متاسفانه عل رغم الزامی بودن حضور پزشک و فیزیوتراپ در اردوها پزشکی در تمرینات تیم ملی حضور ندارد. قبل از المپیک 2012 لندن نیز بدون پزشک در اردوها و مسابقات شرکت می‌کردیم. در زمان مصدومیت محمدرضا رودکی اگر پزشک تیم ملی روسیه به یاری وی  نمی‌آمد اتفاق بسیار بدتری برای این ورزشکار پیش می‌آمد.

جودو کار وزن 100-  کیلو گرم ایران اظهار کرد: امیدوارم با تلاش‌های مسئولان و رستگار رئیس فدراسیون جودو مشکلات موجود به زودی رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار