رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از كشف 80 خودروي مسروقه از مخفيگاه سارقان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" ستار خسروي" ، گفت: ماموران در بازرسي از مخفيگاه سارقان كه واقع در حاشيه شهر اصفهان بود، 80 دستگاه خودروي مسروقه را كشف كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به اينكه سارقان خودروها را اوراق كرده و لوازم آنها را به افراد مالخر مي فروختند تلاش براي شناسايي مالخران همدست با متهمان آغاز و در اين زمينه طي يك عمليات منسجم و همزمان دو مالخر اموال مسروقه نيز شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ خسروي با اشاره به اعترافات سارقان مبني بر چندين مورد اخاذي از مالباختگان گفت: سارقان در تعدادي از سرقت هاي خود هنگامي كه با لب تاپ، دوربين عكاسي، گوشي تلفن همراه و يا مدارك با ارزش در خودرو مواجه مي شدند طي تماس با مالباختگان از آنان در قبال بازگرداندن اموالشان اخاذي نيز مي كردند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه تمامي مالباختگان شناسايي شدند، گفت: با تنظيم شكايت عليه سارقان و مالخران، تمامي متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

اين مقام انتظامي گفت: به شهروندان توصيه مي كنيم خودروهاي خود را به سيستم هاي امنيتي و ايمني همچون قفل فرمان، قفل پدال، سوئيچ مخفي و دزدگير مجهز كرده و از قرار دادن لوازم و مدارك با ارزش در خودروهاي خود جداً خودداري كنند. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کشف ، خودروهای ، مسروقه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.