استاندار کرمان گفت: امسال اعتبارات خوبی در حوزه گاز به این استان اختصاص یافته است و امیدواریم با افزایش سرانه گاز بتوانیم عملیات گاز رسانی به همه مناطق فاقد گاز استان را شروع کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، طرح گاز رسانی به دهستان فردوسیه با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید .


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از احداث 53 کیلومتر خط لوله در گازرسانی به دهستان فردوسیه خبر داد و گفت:این طرح با اعتبار 80 میلیارد ریال در سال 91 کلنگ زنی شده بود.

وی بیان کرد: با نصب یک هزار انشعاب در هفت روستای دهستان فردوسیه در دو ماه آینده 840 خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند.

همچنین امروز در سفر استاندار کرمان به شهرستان رفسنجان عملیات گازرسانی به روستاهای داوران و دره جر آغاز شد.


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: آغاز عملیات گازرسانی به این روستاها شامل 15 کیلومتر خط لوله فولادی و 35 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن می باشد.

ودیعتی افزود: یک دستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا فروردین سال 95 عملیات گازرسانی به این روستاها به بهره برداری خواهد رسید و حدود 450 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

در ادامه این سفر استاندار کرمان به دیدار خانواده شهیدان عابدی نیز رفت با حضور در منزل ایشان یاد و خاطر این دوشهید را گرامی داشت.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اختصاص ، اعتبار ، گاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.