شهردار قدس گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد و تقویت زیر ساخت‌های عمرانی این شهرستان در سال جاری در نظر گرفته شده که با تزریق و عملیات شدن آن سطح کمی و کیفی امکانات شهری بیش از پیش ارتقاء می‌یابد.

تعیین اعتبار 60 میلیارد تومانی برای پیشبرد طرح‌های عمرانی قدسمحمد صادق کولیوند شهردار قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم تامین هرچه مطلوب‌تر امکانات زیر بنایی و رو بنایی در این منطقه اظهار کرد: مبلغی بالغ بر 60 میلیارد تومان برای پیشبرد طرح‌های عمرانی شهر قدس در نظر گرفته شده که با تزریق آن روند تحقق توسعه پایدار شهری در این ناحیه بیش از پیش تسریع می‌شود.

وی در تشریح عمده‌ترین پروژه‌های عمرانی این شهرستان بیان کرد: بهره برداری از سالن آمفی تئاتر قدس با گنجایش 1200 نفر به عنوان بزرگترین سالن اجتماعات غرب استان تهران یکی از طرح‌های برجسته تعریف شده در این منطقه محسوب می‌شود.

کولیوند گفت: پروژه سالن ورزشی شهرستان قدس با گنجایش 1500 نفر از دیگر طرح‌های عمرانی است که با افتتاح آن زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی با تقویت هرچه بیشتری همراه خواهد شد.

شهردار قدس افزود: پروژه فرهنگی المان شهدای گمنام نیز از نمونه‌ طرح‌های قابل توجهی است که در زمینی هم جوار با سالن اجتماعات مورد اشاره به بهره برداری می‌رسد.

کولیوند یادآور شد: امیدواریم با توجه به همیاری و همگرایی موجود بین دستگاه های فعال ذیربط در این شهرستان رضایتمندی مردم قدس به نحو شایسته‌تری تامین شود.

انتهای پیام/      
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار